කොහොමද දෙරණේ අර විශ්ලේශන

R.Rajkumar

Member
Aug 10, 2015
165
5
0
කොහොමද දෙරණේ අර විශ්ලේශන

දෙරණේ කොහොමද අර විශ්ලේශණය කරනකොට දෙපැත්තේ විස්තරේ දාන්නේ බන් චතුර මැද ඉන්න කොට
 

knight11

Active member
  • Jun 1, 2011
    586
    108
    43
    key කරලා ෙන්ද?
    chroma key.

    නිවේදකයා ඉන්න තැන සහ ඒ objects වැටෙන තැන කලින් plan කරලා තියෙන්නේ . ඒ graph text වගේ දේවල් graphic & animation software වලින් හදල empty හෝ single color background එකක් එන්න render කරනවා . නිවේදකයා ඉන්න set එක studio camera වෙන් ගන්නවා .ඒ video layer එකට උඩින් graphic objects ටික overlay කරලා final out එක ගන්නවා vision mixer එකෙන් .
     

    R.Rajkumar

    Member
    Aug 10, 2015
    165
    5
    0
    key කරලා ෙන්ද?
    chroma key.

    නිවේදකයා ඉන්න තැන සහ ඒ objects වැටෙන තැන කලින් plan කරලා තියෙන්නේ . ඒ graph text වගේ දේවල් graphic & animation software වලින් හදල empty හෝ single color background එකක් එන්න render කරනවා . නිවේදකයා ඉන්න set එක studio camera වෙන් ගන්නවා .ඒ video layer එකට උඩින් graphic objects ටික overlay කරලා final out එක ගන්නවා vision mixer එකෙන් .

    ithin bn ara ohoma dana ewage hewanalla wage watenwa ne polove shine ekata
    nikan ohoma dapu ewa reflect wela wge
     

    JA- SHA

    Member
    Oct 2, 2011
    929
    86
    0
    දෙරණේ කොහොමද අර විශ්ලේශණය කරනකොට දෙපැත්තේ විස්තරේ දාන්නේ බන් චතුර මැද ඉන්න කොට
    තාක්ෂණ දියුණුව