mage mulinma salary slips yawala 100k+ limit thibba.. passe mokuth wadiya gaththe nathi nisa 10k walata adu karala![]()

Mage limit eka 100k

Koko eke dena hama payment plan ekatama un ganak kapa gannwa neda?. Ganak kapenne nathi ewath thiyanawada?
thanksdaraz eke ewata nam kapenne na. simplytek eke nam 3% kapenawa

Daraz eke hema ekatama support nea. Eth godak ewa puluwan.daraz eke ewata mata gewanna bane.. anith shops walatanam puluwan..