කොහොමද koko app එකේ ලිමිට් එක වැඩි කරගන්නේ?

lasankandy

Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    කුකු එක වැඩක් නෑ බන්. මම යන එක කඩේකවත් නෑ
     

    reddit

    Well-known member
  • Aug 18, 2016
    9,050
    8,307
    113
    Chilaw
    mage kalin 3000-5000 athara ganak tibbe, passe mama app eka use kale ne bn, HNB bank statement ekak dala un wedi kale ne,.

    dan me thread eka dakala baladdi 50250/- wenna wedi karala. eken 33500 spend karanna puluwan :confused:
     
    • Wow
    Reactions: Heshan Daminda