MAGASIN PRISIN ඇග හදා ගන්න තැනක් බන් ඇහුවේ, පුකේ ඇරගන්න තැනක් නෙමෙඉ :frown::angry:
potatotharaka Member Jan 11, 2017 306 12 0 Jun 19, 2017 #21 redhat said: MAGASIN PRISIN Click to expand... ඇග හදා ගන්න තැනක් බන් ඇහුවේ, පුකේ ඇරගන්න තැනක් නෙමෙඉ
Sun_Boy Well-known member Jul 6, 2009 13,623 1,012 113 ගම්පහ Jun 23, 2017 #22 potatotharaka said: eke hena kali lu ne.. ganan ehema kohomada machan? ara meliza lietch kiyana bandeth okata neda yanne? dawasak gihilla nika vatapitava balala try karanna keeyak gannwada? Click to expand... Ow ow kaali enawalu patta.. rajraj said: uba yanawada high octane.keeyada machn membership eka Click to expand... Fb eke rates thiyenawa machan..
potatotharaka said: eke hena kali lu ne.. ganan ehema kohomada machan? ara meliza lietch kiyana bandeth okata neda yanne? dawasak gihilla nika vatapitava balala try karanna keeyak gannwada? Click to expand... Ow ow kaali enawalu patta.. rajraj said: uba yanawada high octane.keeyada machn membership eka Click to expand... Fb eke rates thiyenawa machan..
.amda Well-known member Jun 13, 2012 11,079 866 113 Colombo Jun 27, 2017 #23 AC wala exercise karala wadak na ban. daadiya daanne nane.. agen daadiya pita wena ekai hoda...