කොළඹ තියෙන හොදම GYM මොනවාද මචන්?

Sun_Boy

Well-known member
  • Jul 6, 2009
    13,623
    1,012
    113
    ගම්පහ
    eke hena kali lu ne.. ganan ehema kohomada machan?

    ara meliza lietch kiyana bandeth okata neda yanne?

    dawasak gihilla nika vatapitava balala try karanna keeyak gannwada?

    Ow ow kaali enawalu patta..:P:P

    uba yanawada high octane.keeyada machn membership eka

    Fb eke rates thiyenawa machan..:)

    572857a99d604-memhof-min1.png