ඔතන අරුට එන්න තිබ්බ dress code එකට..ලියුමේත් දාල යැව්වා කියන්නේ ඌ දැනුවත් නෑ වෙන්න බැහැනෙ..
අපේ party වලත් dress code තියෙන්නේ බන්..වැඩිය ඕනේ නෑ wso2 එකේ meeting guidelines වලත් තියෙනව customer meetings වලදී zoom meeting එකක උනත් formal ඉන්න ඕන කියලා
..
ඒක එහෙම තියෙද්දී මූ මෙහෙම කියන එක ටිකක් අවුල් හැබැයි ..
අපේ party වලත් dress code තියෙන්නේ බන්..වැඩිය ඕනේ නෑ wso2 එකේ meeting guidelines වලත් තියෙනව customer meetings වලදී zoom meeting එකක උනත් formal ඉන්න ඕන කියලා
..ඒක එහෙම තියෙද්දී මූ මෙහෙම කියන එක ටිකක් අවුල් හැබැයි ..

