ගැමි අහිංසක ලඳක් බඳින්න අසයි බන්

nai_silva

Banned
Nov 18, 2015
5,091
504
0
14199275_125761597877350_5168820902567905560_n.jpg
 

The pk

Well-known member
  • Sep 9, 2016
    1,412
    96
    63
    Bollywood
    ගැමි අහිංසක ලඳක් බඳින්න අසයි බන් මේ වගේ... උඹල මොකද හිතන්නේ

    උන් දෙන දෙනයක් කාල වෙන දෙයක් බලන් ඉන්නවා නේද ?



    14224961_155192594925892_8124853420460121103_n.jpg


    මේ වගේ තව අහින්සක ගැමි ලදක් දාපන්කෝ
     

    Rosantha

    Well-known member
  • Aug 10, 2008
    5,922
    430
    113
    Tuscany
    මාත් හරි ආසයි ගවුම් අඳින කෙල්ලොන්ට. කලිසම් ඇන්දම කෙල්ලො හැඩ නෑ
    12074582_416083735256543_558355896418806336_n.jpg

    මෙ මොන ගැමියොද බන් සපත්තු දාන්නෙ න ගමෙ කෙල්ලො සාය ඇදල:sorry:
     

    Wele-Suda

    Member
    Sep 7, 2016
    2,124
    297
    0
    වැලිකඩ
    12074582_416083735256543_558355896418806336_n.jpg

    මෙ මොන ගැමියොද බන් සපත්තු දාන්නෙ න ගමෙ කෙල්ලො සාය ඇදල:sorry:

    ඔව් බන් මුන් ගැමි නෑ. මම කිව්වෙ ගවුම් ඇන්දම ලස්සනයි බන්. සිරාවටම :love:
     

    t-e

    Banned
    Jul 26, 2016
    503
    36
    0
    Bra එකක් Gift කරපන්

    ඒකි බ්‍රා අඳිනව ඇති. මම ඒක බලන්න ගියේ නම් නෑ. මම කිව්වෙ පෙනුම සමාඅනයි කියල
     

    Sheran531531

    Active member
  • Feb 5, 2015
    623
    162
    43
    පොලවේ පය ගහල
    උබේ කෙල්ල දිවිනහගත්තද ? :shocked::sorry:

    Karagatte naha..eki rassawa atha arala gamata giya. diga kondayak tibuna danahisa lagata...e konde kapala danma.:sorry::dull: pansal yanna gatta nitharama...sil maani kenek wenna haduwa.bohoma amaruwen gedara tiyagatte...dan innava eya job ekak karanne na..gedarin proposal genavath kamathi wenne naha.gedarin eliyata yanneth naha.kalpana kara kara innava..welavakata duka hithenava dakkama.man ekiwa balanna giyama vitharailu bath tikak hari kanne.ath mata hamadama a de karanna bahane..mata terenne na..
     

    MalindhaDR

    Member
    Aug 13, 2016
    1,962
    162
    0
    14355533_10154464508924906_5561843557910455517_n.jpg


    තව ගැමි ළඳක්
    පඳුරක් අස්සෙ ලැගලා පලා නෙලලද කොහෙද දාඩිය පෙරන් ඇවිත් :P
     

    MalindhaDR

    Member
    Aug 13, 2016
    1,962
    162
    0
    Karagatte naha..eki rassawa atha arala gamata giya. diga kondayak tibuna danahisa lagata...e konde kapala danma.:sorry::dull: pansal yanna gatta nitharama...sil maani kenek wenna haduwa.bohoma amaruwen gedara tiyagatte...dan innava eya job ekak karanne na..gedarin proposal genavath kamathi wenne naha.gedarin eliyata yanneth naha.kalpana kara kara innava..welavakata duka hithenava dakkama.man ekiwa balanna giyama vitharailu bath tikak hari kanne.ath mata hamadama a de karanna bahane..mata terenne na..
    ඔය වගේ බලු වැඩ කරන උන් නම් කෙලින්ම යන්නෙ මහරගම තමා බන්
    පස්සෙ 49 වාට්ටුවට, එතනින් මෝචරියට

    බලු වැඩ නොකර ඒකිව බැඳපන් යකෝ
     

    Sheran531531

    Active member
  • Feb 5, 2015
    623
    162
    43
    පොලවේ පය ගහල
    ඔය වගේ බලු වැඩ කරන උන් නම් කෙලින්ම යන්නෙ මහරගම තමා බන්
    පස්සෙ 49 වාට්ටුවට, එතනින් මෝචරියට

    බලු වැඩ නොකර ඒකිව බැඳපන් යකෝ

    Man balu wadak kale na ban ayata..kadawdavath papuwenavtah man allala naha. eyawa mage karagann atibuna.ath mata prashnekata tiyenne man inna kella man nathi ekige life eka kagannava..aniaka ekige gedara saha paule okkoma aya man dannava..mata terenne naha ban..a kellage man athin allala tiyenava,nalala kiss karala tiyenava.oluwa atha gala tiyenva..echcharai karala tiyenne..wena kisim deyak karala naha.ane manda ayata mava ayage jivithe koi tharam gaburata mava hithata alluwada kiyala.samaharavita mage kella me gana danagena aya magen ain unoth.man meyava badinava..ahema nathiwa mata balen ekak atha arala anith kena lagata yanna baha.