ගැමි අහිංසක ලඳක් බඳින්න අසයි බන්

nai_silva

Banned
Nov 18, 2015
5,091
504
0
ඔය වගේ බලු වැඩ කරන උන් නම් කෙලින්ම යන්නෙ මහරගම තමා බන්
පස්සෙ 49 වාට්ටුවට, එතනින් මෝචරියට

බලු වැඩ නොකර ඒකිව බැඳපන් යකෝ


sara wadi neda kollo
 

MalindhaDR

Member
Aug 13, 2016
1,962
162
0
Man balu wadak kale na ban ayata..kadawdavath papuwenavtah man allala naha. eyawa mage karagann atibuna.ath mata prashnekata tiyenne man inna kella man nathi ekige life eka kagannava..aniaka ekige gedara saha paule okkoma aya man dannava..mata terenne naha ban..a kellage man athin allala tiyenava,nalala kiss karala tiyenava.oluwa atha gala tiyenva..echcharai karala tiyenne..wena kisim deyak karala naha.ane manda ayata mava ayage jivithe koi tharam gaburata mava hithata alluwada kiyala.samaharavita mage kella me gana danagena aya magen ain unoth.man meyava badinava..ahema nathiwa mata balen ekak atha arala anith kena lagata yanna baha.
යාළු උනා නම් ඒකි සිරා ලව් නම් උඹ මොකටද වෙන ඒවා පස්සෙන් ගිහින් යාලු උනෙ?
දැන් ඉන්න එකට සිද්දිය කියලා ඒකිව හලලා අරකිව බැඳපන්
නැත්තම් ඉතින් ඒකිගේ ශාපෙත් ඇවිත් තොට සිරාවටම කෙළ වෙනවා
අරකිගෙන් රිජෙක්ට් උනොත් කලින් ඒකි බඳිනවා කියන්නෙ ඒකි නිකම් ස්පෙයාවීල් එකක් ද?
බලු වැඩ කරන්න එපා යකෝ, බලපන්කෝ ඕවා කැරකිලා ඇවිත් තොට ලැබෙන්නෙ නැද්ද කියලා
 

funmalaya

Well-known member
  • May 5, 2008
    1,436
    989
    113
    අතරමග
    යාළු උනා නම් ඒකි සිරා ලව් නම් උඹ මොකටද වෙන ඒවා පස්සෙන් ගිහින් යාලු උනෙ?
    දැන් ඉන්න එකට සිද්දිය කියලා ඒකිව හලලා අරකිව බැඳපන්
    නැත්තම් ඉතින් ඒකිගේ ශාපෙත් ඇවිත් තොට සිරාවටම කෙළ වෙනවා
    අරකිගෙන් රිජෙක්ට් උනොත් කලින් ඒකි බඳිනවා කියන්නෙ ඒකි නිකම් ස්පෙයාවීල් එකක් ද?
    බලු වැඩ කරන්න එපා යකෝ, බලපන්කෝ ඕවා කැරකිලා ඇවිත් තොට ලැබෙන්නෙ නැද්ද කියලා

    හ්ම්ම්......
     

    Sheran531531

    Active member
  • Feb 5, 2015
    623
    162
    43
    පොලවේ පය ගහල
    යාළු උනා නම් ඒකි සිරා ලව් නම් උඹ මොකටද වෙන ඒවා පස්සෙන් ගිහින් යාලු උනෙ?
    දැන් ඉන්න එකට සිද්දිය කියලා ඒකිව හලලා අරකිව බැඳපන්
    නැත්තම් ඉතින් ඒකිගේ ශාපෙත් ඇවිත් තොට සිරාවටම කෙළ වෙනවා
    අරකිගෙන් රිජෙක්ට් උනොත් කලින් ඒකි බඳිනවා කියන්නෙ ඒකි නිකම් ස්පෙයාවීල් එකක් ද?
    බලු වැඩ කරන්න එපා යකෝ, බලපන්කෝ ඕවා කැරකිලා ඇවිත් තොට ලැබෙන්නෙ නැද්ද කියලා

    ow machn mata me dewal walata vidawanna wei.man dannava..mata terenne naha ban..eka kellekta dukak deela thawa kellekta sathuta denna mata hithe haiyak naha ban.anika me ganu lamaya hugak lassanai..godaak..ape tattata visthare kiuwama tatta kiuwe ubata mechchara lassana kellek kawadavath hamba wenne naha kiyala. ath ane manda.man karanne waraddak..mata badinna porondu unu kella amathaka karannath ba..anith patten me ahinsakiwa mata atha arinnath baha..one magulak kiyala mata waha tikak bonna hithenava..eka arenna wena visadumak mata naha.
     

    redundent

    Well-known member
  • Jun 7, 2016
    4,987
    3,499
    113
    Budapast
    මම දන්නා විදිහට ඔය ගම් වල කෙල්ලෝ මවිල් ගැන ලොකු සැලකිල්ලක් නැහැ... හබරල කැලේ වගේ කිහිල්ල යටයි... මයිනා ලඟයි මවිල්..
    අත දාලා ලනු අඹරනවා වගේ අඹර අඹර ඉන්න පුළුවන්

    ඕකුන් අඳින්නේ කළු සහ සුදු රේන්ද තියන බෙසියර් විතරයි.. එකත් එලියට යනකොට විතරයි

    නැතිනම් සිවිල්

     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    මගේ නම් නිගමනය වැරදිලාවත් බදින්ඩ එපා කියන දේ, උබ කොලබ හැදුන එකෙක් නම් අනිවාර්යෙන් කොලබ කෙල්ලෙක් හොයා ගනින් ගැලපෙන් නැ, ගමෙන් ගෙනාවම ආයෙ ටික කාලයක් ඉදි .... පස්සෙ ඉතින් කොලබ පැටන් කොලබ උන්ටත් ඉහලින් කරනව, ඉට පස්සෙ තනිකර බඩුවක් තමා....
     

    pasansnoop

    Well-known member
  • Sep 13, 2008
    9,092
    1
    6,971
    113
    TrapHouse
    මගේ නම් නිගමනය වැරදිලාවත් බදින්ඩ එපා කියන දේ, උබ කොලබ හැදුන එකෙක් නම් අනිවාර්යෙන් කොලබ කෙල්ලෙක් හොයා ගනින් ගැලපෙන් නැ, ගමෙන් ගෙනාවම ආයෙ ටික කාලයක් ඉදි .... පස්සෙ ඉතින් කොලබ පැටන් කොලබ උන්ටත් ඉහලින් කරනව, ඉට පස්සෙ තනිකර බඩුවක් තමා....

    eketh aththak tiyanawa.. (mu oya aththak kiwwamada koheda) :P
    marry karanawanam thamange style ekata haduna thamange pawul mattame kenek marry karana eka hodai.. ethakota adahas gelapenawa wadi
     

    Aki992

    Well-known member
  • Mar 21, 2016
    6,393
    4,138
    113
    Home sweet home ..
    27b7f52e6f2d63cb9e1577cccbcc4c32

    yako marenawa yakoo hina wela :rofl::rofl:
     

    r.pathirana

    Well-known member
  • Aug 30, 2011
    21,681
    1,985
    113
    on your location
    මම දන්නා විදිහට ඔය ගම් වල කෙල්ලෝ මවිල් ගැන ලොකු සැලකිල්ලක් නැහැ... හබරල කැලේ වගේ කිහිල්ල යටයි... මයිනා ලඟයි මවිල්..
    අත දාලා ලනු අඹරනවා වගේ අඹර අඹර ඉන්න පුළුවන්

    ඕකුන් අඳින්නේ කළු සහ සුදු රේන්ද තියන බෙසියර් විතරයි.. එකත් එලියට යනකොට විතරයි

    නැතිනම් සිවිල්


    ආසයි නේද? :lol:
     

    redundent

    Well-known member
  • Jun 7, 2016
    4,987
    3,499
    113
    Budapast
    ලංකාවේ කොයි පළාත් වලද බන් හොඳම ගැමි ලන්දවල් ඉන්නේ? නුවර උන් සුදුයි ලස්සනයි නේද?


    සෙක්ස් වලට හොඳම මොන පළාත් වල කෙල්ලොද?


     

    pathumdc

    Member
    Apr 20, 2008
    14,077
    457
    0
    :yes::yes::yes::yes:
    මගේ නම් නිගමනය වැරදිලාවත් බදින්ඩ එපා කියන දේ, උබ කොලබ හැදුන එකෙක් නම් අනිවාර්යෙන් කොලබ කෙල්ලෙක් හොයා ගනින් ගැලපෙන් නැ, ගමෙන් ගෙනාවම ආයෙ ටික කාලයක් ඉදි .... පස්සෙ ඉතින් කොලබ පැටන් කොලබ උන්ටත් ඉහලින් කරනව, ඉට පස්සෙ තනිකර බඩුවක් තමා....
     

    KOTA NIHAL

    Well-known member
  • May 27, 2016
    20,951
    4,626
    113
    ලංකාවේ කොයි පළාත් වලද බන් හොඳම ගැමි ලන්දවල් ඉන්නේ? නුවර උන් සුදුයි ලස්සනයි නේද?


    සෙක්ස් වලට හොඳම මොන පළාත් වල කෙල්ලොද?



    badulla,monaragala pathi supiri ban
     

    KOTA NIHAL

    Well-known member
  • May 27, 2016
    20,951
    4,626
    113
    මම දන්නා විදිහට ඔය ගම් වල කෙල්ලෝ මවිල් ගැන ලොකු සැලකිල්ලක් නැහැ... හබරල කැලේ වගේ කිහිල්ල යටයි... මයිනා ලඟයි මවිල්..
    අත දාලා ලනු අඹරනවා වගේ අඹර අඹර ඉන්න පුළුවන්

    ඕකුන් අඳින්නේ කළු සහ සුදු රේන්ද තියන බෙසියර් විතරයි.. එකත් එලියට යනකොට විතරයි

    නැතිනම් සිවිල්


    :love::love:
     

    king_pandukabaya

    Well-known member
  • Apr 20, 2010
    13,465
    891
    113
    Colombo
    ගැමි උනත් නාගරික උනත් දැන් නම් අහිංසක ය නෑ මචන්.
    ඔක්කොම ගෑනු ඉන්නේ පත්තිනි අම්මලා වගේ හැබැයි ඉතින් උන් නටපු අඩව් දන්නේ උඩ ඉන්න දෙයියෝ තමයි