ඔය වගේ බලු වැඩ කරන උන් නම් කෙලින්ම යන්නෙ මහරගම තමා බන්
පස්සෙ 49 වාට්ටුවට, එතනින් මෝචරියට
බලු වැඩ නොකර ඒකිව බැඳපන් යකෝ
sara wadi neda kollo
ඔය වගේ බලු වැඩ කරන උන් නම් කෙලින්ම යන්නෙ මහරගම තමා බන්
පස්සෙ 49 වාට්ටුවට, එතනින් මෝචරියට
බලු වැඩ නොකර ඒකිව බැඳපන් යකෝ
මාත් හරි ආසයි ගවුම් අඳින කෙල්ලොන්ට. කලිසම් ඇන්දම කෙල්ලො හැඩ නෑ
යාළු උනා නම් ඒකි සිරා ලව් නම් උඹ මොකටද වෙන ඒවා පස්සෙන් ගිහින් යාලු උනෙ?Man balu wadak kale na ban ayata..kadawdavath papuwenavtah man allala naha. eyawa mage karagann atibuna.ath mata prashnekata tiyenne man inna kella man nathi ekige life eka kagannava..aniaka ekige gedara saha paule okkoma aya man dannava..mata terenne naha ban..a kellage man athin allala tiyenava,nalala kiss karala tiyenava.oluwa atha gala tiyenva..echcharai karala tiyenne..wena kisim deyak karala naha.ane manda ayata mava ayage jivithe koi tharam gaburata mava hithata alluwada kiyala.samaharavita mage kella me gana danagena aya magen ain unoth.man meyava badinava..ahema nathiwa mata balen ekak atha arala anith kena lagata yanna baha.
යාළු උනා නම් ඒකි සිරා ලව් නම් උඹ මොකටද වෙන ඒවා පස්සෙන් ගිහින් යාලු උනෙ?
දැන් ඉන්න එකට සිද්දිය කියලා ඒකිව හලලා අරකිව බැඳපන්
නැත්තම් ඉතින් ඒකිගේ ශාපෙත් ඇවිත් තොට සිරාවටම කෙළ වෙනවා
අරකිගෙන් රිජෙක්ට් උනොත් කලින් ඒකි බඳිනවා කියන්නෙ ඒකි නිකම් ස්පෙයාවීල් එකක් ද?
බලු වැඩ කරන්න එපා යකෝ, බලපන්කෝ ඕවා කැරකිලා ඇවිත් තොට ලැබෙන්නෙ නැද්ද කියලා
යාළු උනා නම් ඒකි සිරා ලව් නම් උඹ මොකටද වෙන ඒවා පස්සෙන් ගිහින් යාලු උනෙ?
දැන් ඉන්න එකට සිද්දිය කියලා ඒකිව හලලා අරකිව බැඳපන්
නැත්තම් ඉතින් ඒකිගේ ශාපෙත් ඇවිත් තොට සිරාවටම කෙළ වෙනවා
අරකිගෙන් රිජෙක්ට් උනොත් කලින් ඒකි බඳිනවා කියන්නෙ ඒකි නිකම් ස්පෙයාවීල් එකක් ද?
බලු වැඩ කරන්න එපා යකෝ, බලපන්කෝ ඕවා කැරකිලා ඇවිත් තොට ලැබෙන්නෙ නැද්ද කියලා
මගේ නම් නිගමනය වැරදිලාවත් බදින්ඩ එපා කියන දේ, උබ කොලබ හැදුන එකෙක් නම් අනිවාර්යෙන් කොලබ කෙල්ලෙක් හොයා ගනින් ගැලපෙන් නැ, ගමෙන් ගෙනාවම ආයෙ ටික කාලයක් ඉදි .... පස්සෙ ඉතින් කොලබ පැටන් කොලබ උන්ටත් ඉහලින් කරනව, ඉට පස්සෙ තනිකර බඩුවක් තමා....

මම දන්නා විදිහට ඔය ගම් වල කෙල්ලෝ මවිල් ගැන ලොකු සැලකිල්ලක් නැහැ... හබරල කැලේ වගේ කිහිල්ල යටයි... මයිනා ලඟයි මවිල්..
අත දාලා ලනු අඹරනවා වගේ අඹර අඹර ඉන්න පුළුවන්
ඕකුන් අඳින්නේ කළු සහ සුදු රේන්ද තියන බෙසියර් විතරයි.. එකත් එලියට යනකොට විතරයි
නැතිනම් සිවිල්




මගේ නම් නිගමනය වැරදිලාවත් බදින්ඩ එපා කියන දේ, උබ කොලබ හැදුන එකෙක් නම් අනිවාර්යෙන් කොලබ කෙල්ලෙක් හොයා ගනින් ගැලපෙන් නැ, ගමෙන් ගෙනාවම ආයෙ ටික කාලයක් ඉදි .... පස්සෙ ඉතින් කොලබ පැටන් කොලබ උන්ටත් ඉහලින් කරනව, ඉට පස්සෙ තනිකර බඩුවක් තමා....
ලංකාවේ කොයි පළාත් වලද බන් හොඳම ගැමි ලන්දවල් ඉන්නේ? නුවර උන් සුදුයි ලස්සනයි නේද?
සෙක්ස් වලට හොඳම මොන පළාත් වල කෙල්ලොද?
මම දන්නා විදිහට ඔය ගම් වල කෙල්ලෝ මවිල් ගැන ලොකු සැලකිල්ලක් නැහැ... හබරල කැලේ වගේ කිහිල්ල යටයි... මයිනා ලඟයි මවිල්..
අත දාලා ලනු අඹරනවා වගේ අඹර අඹර ඉන්න පුළුවන්
ඕකුන් අඳින්නේ කළු සහ සුදු රේන්ද තියන බෙසියර් විතරයි.. එකත් එලියට යනකොට විතරයි
නැතිනම් සිවිල්

