Spa ekaka gihin padinchi weyan.
Spa ekakata gihin anik unge kari gaavichcha towel adan inna appiriyai huththo

උබව හැදිලා තියෙන්නෙත් අනුන්ගේ කැරි වලින් කියල උබ දන්නේ නැද්ද ?![]()

ගෝඩ්ලා ඉපදෙන්නෙ සංසර්ගෙන් නෙමෙයි පොන්නයෝ. මම ඉබේ පහල උනු කෙනෙක්.![]()

උබ god නම් රෝසමල් සුවද කිම්බවල් තියන දේවතාවියෝ ගහන්න පුළුවන් කම තියෙද්දී, මාළු ගද කිබි තියෙන , පඩ අරින මනුස්ස ගෑනුන්ව හොයන්නේ මොකටද ?![]()

දිව්යය අංගනාවෝ ගහලා ගහලා එපා වෙලා තියෙන්නෙ.
අනික මගේ ලොස් වෙච්ච පවර් එක රී ගෙයින් කරන්න පුලුවන් හියුමන් වර්ජින්ස්ලට ෆක් කලොත් විතරයි.
අපේ චීෆ් ගොඩ් මට කර්ස් කලා චීෆ් ගෝඩ් ගේ දුවගේ රූම් එකේ ඉදලා මාට්ටු වෙලා.
හියුමන් වර්ජින්ස්ලා 72 ක් කඩනකන් මට කර්ස් එක අයින් කරගන්න බෑ![]()
So that means you're no longer God right?
තොට virgin තියා 1 virgin නැති එකෙක් ට කරන්න වෙන්නේ නැහැ. ඒ නිසා දැං හේනක් කොටං පෙත්ත ගහගෙන ඉඳපන්

So that means you're no longer God right?
තොට virgin තියා 1 virgin නැති එකෙක් ට කරන්න වෙන්නේ නැහැ. ඒ නිසා දැං හේනක් කොටං පෙත්ත ගහගෙන ඉඳපන්


me hutta koheda ban god. meka fake pakayek.![]()

me hutta koheda ban god. meka fake pakayek.![]()
Pala ponnaya yanna chief god ge spy lolla![]()


Pala ponnaya yanna chief god ge spy lolla![]()

still I am a god pons. I have some power left in me. All I want to fuck virgins to regain the full I had.![]()

still I am a god pons. I have some power left in me. All I want to fuck virgins to regain the full I had.![]()


