thawa tika kalekin obe ganu lamayata baba dennath register wenna kiyawi.




pissu wedak ban...ko umbe kellage number eka deehan .mama freema lassana SMS tikak yawannam![]()





















pissu wedak ban...ko umbe kellage number eka deehan .mama freema lassana SMS tikak yawannam![]()


Hondata hiti..
oka maattu wenawa.. mage kella maawa hamba wechcha gaman karanne mage phone eke inbox eka balana eka..![]()
