ලොක්ඩවුන් මගුලත් දික්ගැහි ගැහි යනව. ගෙදර ඉදන් වැඩක් කරනව බොරු. මොන කරුමයක් ද මංද. ගෙදර ඉන්නකොට Office mood එක එන්නෑ. රැවුලක් කපන්න හිතෙන්නෑ. කොන්ඩෙ නීට් එකට තියාගන්න උමනාවක් නෑ. මුලු රුටීන් එකම කෙලවිලා. එහෙන් ගෙදර මිනිස්සුන්ට කොතරම් කිව්වත් එක එක මගුල් වලට කතා කරනව. එකඑක මගුල් කරන්න අරන් එනව සැරෙන් සැරේ. වම් පැත්ත බැලුවම ඇඳ. ඉතින් පනින්න හිතෙනව. මේක හරියන්නෑ මචං.
ගෙදරට කිලෝමීටර කීපයක් දුරින් රෙන්ට් එකට තැනකට යන්න කියල බැලුවෙ. මම මේ වැඩේ කලින් කරල නෑ. මේකෙ ඉන්නවනේ freelance සගයෝ. ඔයාල මේ ප්රශ්නෙ හොඳට දන්නව. ගෙදරට ටිකක් දුරින් ඔෆිස් එකක් අරන් ගියාම හොඳට Productive විදියට වැඩ ටික උනාද? මම එහෙම ඇහුවේ මට බය ඉගුරු දීල මිරිස් ගත්ත වගේ තියෙද කියන එක. මොකද දැන් මට යන්න එන්න ඉස්සර ගිය පැය ගාන ඉතුරුයි. ගමන් වියදම් නෑ. හෙන ලේසියි ඒ අතින්. අවුල තියෙන්නේ වැඩටික කෙරෙන්නැති එක. මට වියදම් උනත් වැඩ ටික වෙනවනම් ඒක තමයි ඕන. ඒකයි ඇහුවෙ.
තමන්ගෙම ඔෆිස් වල වැඩ කරන යාලුවො රිප්ලයින එකක් දාන් යන්න. දවස productive නෑ වගේ දැනුනම නිකන් ස්ට්රෙස් වගේ මහ කුජීත ගතියක් එන්නේ.
ගෙදරට කිලෝමීටර කීපයක් දුරින් රෙන්ට් එකට තැනකට යන්න කියල බැලුවෙ. මම මේ වැඩේ කලින් කරල නෑ. මේකෙ ඉන්නවනේ freelance සගයෝ. ඔයාල මේ ප්රශ්නෙ හොඳට දන්නව. ගෙදරට ටිකක් දුරින් ඔෆිස් එකක් අරන් ගියාම හොඳට Productive විදියට වැඩ ටික උනාද? මම එහෙම ඇහුවේ මට බය ඉගුරු දීල මිරිස් ගත්ත වගේ තියෙද කියන එක. මොකද දැන් මට යන්න එන්න ඉස්සර ගිය පැය ගාන ඉතුරුයි. ගමන් වියදම් නෑ. හෙන ලේසියි ඒ අතින්. අවුල තියෙන්නේ වැඩටික කෙරෙන්නැති එක. මට වියදම් උනත් වැඩ ටික වෙනවනම් ඒක තමයි ඕන. ඒකයි ඇහුවෙ.
තමන්ගෙම ඔෆිස් වල වැඩ කරන යාලුවො රිප්ලයින එකක් දාන් යන්න. දවස productive නෑ වගේ දැනුනම නිකන් ස්ට්රෙස් වගේ මහ කුජීත ගතියක් එන්නේ.
_ B U M P E R _ 