Ow . mm ubata meken karanna kiyanne na. uba mulin gihin katha karapn.
meken mokakda bun wenne....monawada dena service...site ekata giya..but terenna monawage dewal da kiyala...meyala consult karanawada?....
poddak explain karapanko bun
Ow . mm ubata meken karanna kiyanne na. uba mulin gihin katha karapn.
meken mokakda bun wenne....monawada dena service...site ekata giya..but terenna monawage dewal da kiyala...meyala consult karanawada?....
poddak explain karapanko bun
Recommend karanna puluwan meka witarai me dala tiyena ewagen, hebei low cost house thama hadanne, tread eka dapu kenage athe tiyena ganata cost eka gena godak balanna wenawa.
http://nerdc.lk/en/
machn kisi bayak wenna epa . menna mekath ekka gihin katha karapan . meka semi goverment institute ekak . meke inna engineerslath patta waddo .. meka try karapan wade hari giya dawasaka mata isthuthi withrak kiyapan..