ගෙවල් හදන යාලුවොන්ගෙන් මට help එකක් ඕනේ.

thushanwasa

Junior member
  • Oct 28, 2008
    151
    8
    18
    oya sqft kiyak withara Plan karanawada ground floor eke eka thamai wedagath mokada salli
    28i ne tiyenne eka oya Plan eka andama PM karanna balamu kiyak yaida kiyala.
    Basla ta dunnama labai eth wede gana hoyala balanna oyath neti eke mama hithanne hoda
    Construction company ekak allagatthoth hodai kiyala mokada wagakima tiyana hinda

    Oya ganata 600 sqft wage thami yanna wenne .plan eka dapan balala dennam
     

    tsomeone

    Well-known member
  • Jul 29, 2012
    4,028
    620
    113
    Mekai machan elakiri eke innawa civil karana porawal unge patta thread wagayak giya ewa follow karapan. Uba laga na karanna kiyala contractor kenekta dunnoth uba anathai. Un profit eka ganna hama jaltharema karanawa. kawruth contractor kenek recomend karanne na. Un ube gedarata hoda badu damme nattan moko wenne? awrudu ganak inna gee ne machan ube deyak. naadawena kawahari laga thiyan karawana eka thama hodama de. Aduma thaththa hari lagin thiyanna. Hodama de bas kenek allagena karawana eka. Lokuma de hoda Engineer, Archi kenek allan loba nathuwa plan eka adaganna eka. eeta passe kotas walata bedan gewanna. basewalawal, foundation, etc. antimedi uba badu aran deela slab ekata contractor kenek dammala karawaganna. Thamanma hardware walin badugaddi balala gattanam hodai. Kambi nama lagin yana low quality badu thiyena nisa