අමාරුවෙන් ඉගෙනගෙන හම්බකරන් කන දේවල් එහෙම ගෙඩි පිටින් කාටවන් නිකන් කියල දෙන්න එපා. කපටි වෙයන්. බොරු සහ අර්ධ සත්යයන් කියන්න පුරුදු වෙයන්. පරිසරයට අනුව හැඩගැහියන් නැත්නම් මේ ලකේ පංකාවෙ ජීවත් වෙන්න බෑ. ඕක කියල දුන්නත් අන්තිමට උඹට ඉතුරුවෙන්නෙ දුක සහ කලකිරීම විතරයි ලියල තියාගනින්.
Mehemai machang uba kiyana deyth aulak thiyenawa.. uba kiyanne atta.. habai The more you give the more you receive... ada kaale machang minissu hugak balanne trust eka.. uge sharing kama,, suportive eka..
uba hodata balahang kisi deyak hithanne nathuwa hama deyakma share karana ekaata, uta bsuiness ekak thieddith eke danuma eliyata dena ekaata minissu job eka karanna baara denawa.. hugak aya hithanawa mama danuma laba gaththtma mama eekata salli viyadam karapu nisa eeka man katawath diya yuthu na kiyala..habai eke anith patta.. uba deval share karaddi minissunta uba gana patta trust ekak yanawa. yako moo maara ekeknne..patta open dial ekakne..man muta wadak baara dunnath moo mey quality ekatama karanawa kiyala customer dannawa...
youtube eke oni tharam innava ehema goda giyapu eung.. yako geval hadana baasunahala pava kaparaaru karana hati, poti adina hari, waterprroof karana hati kiyala denawa... uu eeka kiyala dena gaman contact details daala thiyenawa... unta patta business..kiyala denne nathi eka sadaa kal hangila inne... ara FB eke thiyenne CCTV forum ekak..oketh oya wage dial innava... question ekak miniheck ahapuvama inbox gaane haminenna kiyanawa... habi openly uttara dena eunge profile walata gihin balahng...unta patta business....
mama nadunta kiyanne na mey dey karapng kiyala.. habai oba avankava nam deval karanne ubata aniwa eeka pihitak wenawaamai.. mokada ubata tutorial ekak nikang daanna baha.... yako ugannanna patta amarui... ehema daanwa kiyanne uba A to Z dannawa kiyana eka... ethakota ube transparency bava nisaama, venath vidiyaking kiynawa nam " you know what you are doing " nisaa minissu ehema ekaata job eka baara denawa..
dang nadunaya hosting kiyala dunna kiyala heta hamotama hosting company daanna baha.. habai ube sharing eka matha ube iranama mona vidiyata visdeida danne na.. Ubata puluvan nam youtube focus karahang..eken game ekak gahapang.... adsense nevei.. just share everything and promote your business..
mey davaswala youtube wala tax seen lokuwata yanwane.. samahara tax advisors la supiriyata okkoma kiyala denawa neda? habai ehema una kiyala uta business nadda? naaa putha uta thamai hamoma wade baara denne..

Law gana hodata kiyala dena channel thiyenawa....uta oni tharam clientsla innava..... Computer shops wala chanels thiyenawa reparing karana hati pava kiyala denawa...Electricitiansla innava hodata kiyala denawa,,,,,,
And guess what their earnings are very high..
New Techniq is Sharing... Mark my Word