ගෝඨාභය ශවෙන්ද්‍රට හොඳටම බැනලාලු

toxicated

Banned
Jul 19, 2011
71
11
0
ගෝඨාභය ශවෙන්ද්‍රට හොඳටම බැනලාලු



20110730082251.png
 

Jolly_Roger

Well-known member
  • May 2, 2009
    10,600
    1,606
    113
    Colombo XOR Matara
    සිද්ධිය කෙසේ වෙතත් මේ ලංකා ඊ නිවුස් කාරයන්ට නම් ගහන්නම වටිනවා... යකෝ ගෝඨා ගේ වැරදි තියන එක ඇත්ත ඒත් පර සුද්දන්ට අපේ එවුන් පාවලා දෙන්න යන මේ වගේ උන්ට නම් ගහන්න ඕන.. දැන් මොන වැරදි තිබ්බත් ගෝඨා යුද්දෙ දිනන්න වැඩ කොටසක් කලා
     
    • Like
    Reactions: don03

    don03

    Well-known member
  • Mar 31, 2010
    1,829
    460
    83
    සිදාදියේ
    "ලෝකෙටම ඈත්ත පෙන්නුවනේ"

    මෙමගින් අපට සනාථ වන එකම කරුන නම් LankaEnews(JVP) බලය දිනාගෑනීමට රට, ජාතිය, හමුදාව හෝ ඕනෑම දෙයක් පාවාදීමට සූදානම් බවයි.. ඒ පාහර බල්ලන්ගේත්, මෙය පලකර පොන්න ආතල් එකක් ගත් ඔබතුමාගේත් දෙමව්පියන්ට මම සිතින් පින් අනුමොදන් කලෙමි...
     

    dimuthmike

    Well-known member
  • Jan 26, 2010
    15,920
    9,741
    113
    me para ballo hadanne e para ara SF wa ketewwa wage shavendrawath gotath ekka kotawanna.kalakanni.:angry::angry:yako owata ara demalui suddoi uda pana pana hina wenawa athi.
     
    • Like
    Reactions: don03

    NJK4EVER

    Well-known member
  • Apr 14, 2009
    1,518
    130
    63
    Colombo
    mama danne naha oya site eka karanne kawda kiyala eth oya wage kisima proof ekak nathiwa news dameema pilibadawa mokak hari piyawarak ganna oney... mekatada maha loku madhya nidahasa kiyanne???
     

    tokk

    Banned
    Oct 6, 2010
    48
    2
    0
    huththige putha ube amma dan chanel4 eke para suddonta denna yanawa neda. sudu payiyawal walata ube amma raha watila neda.