me para ballo hadanne e para ara SF wa ketewwa wage shavendrawath gotath ekka kotawanna.kalakanni.yako owata ara demalui suddoi uda pana pana hina wenawa athi.
me para ballo hadanne e para ara SF wa ketewwa wage shavendrawath gotath ekka kotawanna.kalakanni.yako owata ara demalui suddoi uda pana pana hina wenawa athi.
mama danne naha oya site eka karanne kawda kiyala eth oya wage kisima proof ekak nathiwa news dameema pilibadawa mokak hari piyawarak ganna oney... mekatada maha loku madhya nidahasa kiyanne???