Apo chater pot ekak ne wedila tiyenne.![]()
pullers tiyena hoda pot ekakata deepan oya abuna then walata keli passala adala paint karala dei
but full panel eka gahanna wei paint nam. Blend karaganna amaru oya wage then.
btw, alto ekakata oya wage loku alloys dala Michelin tyres denme ai ban. Alto unata supiri paint work ekak
Btw mata hitenne ube door eke nam dent wela tiyenne oya dent eka ganna puluwan wei paint karanne neti wenna
mama dekke ube wheel arch ekata udin wedila wage
------ Post added on Feb 22, 2022 at 3:35 PM
වද්දන් ගිය කාර් එක තමයි මචන් ඇල්ටො එක.


දැන් ඔහොම තියෙන්න ඇරලා කාලයක් ගිහින් ඉෂුරන්ස් කලෙම් දාලා කරගනින්
