තැනකට ගියාම කකුලෙන් අදින්නෙ එකට ඉන්න උන්ම තමයි. තමන්ගේ සහෝදරයාට මෙහෙම්ම බලු කතා කියනවද ?
kandahar Well-known member Mar 19, 2011 13,430 17,410 113 Dec 11, 2024 #1 තැනකට ගියාම කකුලෙන් අදින්නෙ එකට ඉන්න උන්ම තමයි. තමන්ගේ සහෝදරයාට මෙහෙම්ම බලු කතා කියනවද ? Reactions: hancok, pasansnoop, Kalegana and 7 others
S sahan50 Well-known member Apr 15, 2024 7,099 6,434 113 kandy Dec 11, 2024 #2 Epa wennw nadda bn eka digata political threads daana eka? Reactions: Chimpanzee Putha and Kalegana
kandahar Well-known member Mar 19, 2011 13,430 17,410 113 Dec 11, 2024 #4 sahan50 said: Epa wennw nadda bn eka digata political threads daana eka? Click to expand... බලන්න ඕනි කියලා නියමයක් නැහැ උබ ත්රෙඩ් ඔටො ඕපන් ෆීචර් එක දාලද තියෙන්නෙ සුදු මහත්තයා Reactions: sahan50
sahan50 said: Epa wennw nadda bn eka digata political threads daana eka? Click to expand... බලන්න ඕනි කියලා නියමයක් නැහැ උබ ත්රෙඩ් ඔටො ඕපන් ෆීචර් එක දාලද තියෙන්නෙ සුදු මහත්තයා
S sahan50 Well-known member Apr 15, 2024 7,099 6,434 113 kandy Dec 11, 2024 #5 kandahar said: බලන්න ඕනි කියලා නියමයක් නැහැ උබ ත්රෙඩ් ඔටො ඕපන් ෆීචර් එක දාලද තියෙන්නෙ සුදු මහත්තයා Click to expand... Naaa Balanneth na godak political thread ma daana set eka ignore krala tynne. Guest mode eken enneth na awa gaman wall eke thanikarama political threads witharai. E nisa log welama thama balanne Guest kenek widihata elakiri ekata unta athal athi Reactions: kandahar
kandahar said: බලන්න ඕනි කියලා නියමයක් නැහැ උබ ත්රෙඩ් ඔටො ඕපන් ෆීචර් එක දාලද තියෙන්නෙ සුදු මහත්තයා Click to expand... Naaa Balanneth na godak political thread ma daana set eka ignore krala tynne. Guest mode eken enneth na awa gaman wall eke thanikarama political threads witharai. E nisa log welama thama balanne Guest kenek widihata elakiri ekata unta athal athi
Amith0424 Well-known member Oct 27, 2010 14,324 24,532 113 ℒ𝓸𝓬𝓪𝓽𝓲𝓸𝓷 Dec 11, 2024 #6 පුටුවක ඉන්දෝල පෙන්නන්න ඕන රට හදන්නෙ මෙහෙමයි කියල ජනාධිපතිට. මේ වගේ උගත්තු ජනපති පුටුවලට ගෙන්නෑනෙ...