ජපන් බයික් එකක් රේගුවෙන් නිදහස් කරගැනීම
මචන්ලා මගේ බාප්පා අවුරුදු 3ක ඉදල ජපානේ ඉන්නේ, ලගදී බාප්පට ලංකාවේ deal 1ක් සෙට් වෙලා ඌ ජපන් බයික් ලංකාවට එවනවා මස් කරලා. ඌ බාප්පා එක්ක ෆිට්වෙලා බාප්පට බයික් එකෙක් දල දෙන්නම් කියල ලංකාවට. බාප්පා මට කොල් කොරල ඔයේ සීන් එකේ කිව්වා. බාප්පා මට බයික් එක එවන්නම් ලු. රේගුවෙන් clear කරගන්නේ තාම දැන් තයන අවුල. මට දන්නේ කෙනෙක් කියනවද tax කීයක් විතර ගෙවන්නේ වෙඉද කියල මචන්ලා..!! tracker එකක් හරි tw 1ක් හරි ගේන්නේ එන්නේ! තව බයික් 1ක fix කරගන්න සුපිරි වැඩකාරයෙක් ගැනේ දන්නවා නම් කියන්න..
මචන්ලා මගේ බාප්පා අවුරුදු 3ක ඉදල ජපානේ ඉන්නේ, ලගදී බාප්පට ලංකාවේ deal 1ක් සෙට් වෙලා ඌ ජපන් බයික් ලංකාවට එවනවා මස් කරලා. ඌ බාප්පා එක්ක ෆිට්වෙලා බාප්පට බයික් එකෙක් දල දෙන්නම් කියල ලංකාවට. බාප්පා මට කොල් කොරල ඔයේ සීන් එකේ කිව්වා. බාප්පා මට බයික් එක එවන්නම් ලු. රේගුවෙන් clear කරගන්නේ තාම දැන් තයන අවුල. මට දන්නේ කෙනෙක් කියනවද tax කීයක් විතර ගෙවන්නේ වෙඉද කියල මචන්ලා..!! tracker එකක් හරි tw 1ක් හරි ගේන්නේ එන්නේ! තව බයික් 1ක fix කරගන්න සුපිරි වැඩකාරයෙක් ගැනේ දන්නවා නම් කියන්න..






