මම තැන් කීපයකම බැලුවා එක එකාගෙ එක එක ගනන්, ඔයාලා නිතර බඩු ගන්න තැන් කොහෙද තියෙන්නෙ කුරුණෑගල, විශවාසවන්ත සාධාරණ ගණන් කියන තැන් නම් වඩාත් වටිනවා,
e25 එකක ඩිෆරන්ශල් එකේ පීනියන් එකක් තමා ගන්න ඕනේ
e25 එකක ඩිෆරන්ශල් එකේ පීනියන් එකක් තමා ගන්න ඕනේ
Recondition badu wala ganan ehema tamai ithinඑක එකාගෙ එක එක ගනන්,
ananda eke kari nadiyo tikak inne un dan whole sale karanne athule badu thiyagena badu naa kiyala wada karana un gawa badu thiyanawa kiyala unge number denawa call karanna kiyala liyanage ekata giya eke 2k thibba labeta set una gear ratio balala ganna oneRecondition badu wala ganan ehema tamai ithin
Ananda auto plaza, yunikon eke ehema kiiyai kiyalada kiyannee?
තව P.G enterprises beluwe nedda.ananda eke kari nadiyo tikak inne un dan whole sale karanne athule badu thiyagena badu naa kiyala wada karana un gawa badu thiyanawa kiyala unge number denawa call karanna kiyala liyanage ekata giya eke 2k thibba labeta set una gear ratio balala ganna one
yunikon eke badu iwara wela mama giya kurunegala pothuhera road eke shop okkotoma
ungeth badu na, pg ge loku huththige putha mata 1.29k polu thiyala katha nathuwa inne,kari salli but don't careතව P.G enterprises beluwe nedda.
graphics wedaka sallidaungeth badu na, pg ge loku huththige putha mata 1.29k polu thiyala katha nathuwa inne,kari salli but don't care
page handelinggraphics wedaka sallida
වෙඩ්ඩාගේ මරනෙත් එක්ක.... කෝටි 10ක විතර බඩු කෝටි 4කට මට්ටයන්ට දීලා.... ජපන් ගෑනි විසින්. ඒකි වෙන එකෙක් බැඳලා.අක්කර 2.5ක විතර ඉඩමත් දෙනවා. වැව රවුමේ ගේත් වික්ක. මෑන් ගේ ගෝලයෙක් සෙට් වෙලා කිව්වේ.ananda eke kari nadiyo tikak inne un dan whole sale karanne athule badu thiyagena badu naa kiyala wada karana un gawa badu thiyanawa kiyala unge number denawa call karanna kiyala liyanage ekata giya eke 2k thibba labeta set una gear ratio balala ganna one
yunikon eke badu iwara wela mama giya kurunegala pothuhera road eke shop okkotoma
muslim set ekak kade inne un melo deyak dan na sinhala dethundenek innawa un kari nadiyoවෙඩ්ඩාගේ මරනෙත් එක්ක.... කෝටි 10ක විතර බඩු කෝටි 4කට මට්ටයන්ට දීලා.... ජපන් ගෑනි විසින්. ඒකි වෙන එකෙක් බැඳලා.
Kurunegala ට වඩා අකුරණ, දෙල්කඳ, කුරණ parts ලාබයිලු. දෙල්කඳෙන් gear box එකක් ගත්තා කාලෙකට කලින්muslim set ekak kade inne un melo deyak dan na sinhala dethundenek innawa un kari nadiyo
mawanalle yanna one balannaKurunegala ට වඩා අකුරණ, දෙල්කඳ, කුරණ parts ලාබයිලු. දෙල්කඳෙන් gear box එකක් ගත්තා කාලෙකට කලින්
ජයසිරි එකේ ගණන් වැඩි බන්mawanalle yanna one balanna
alawwen ekak set una 75kata mage wahane commerrail awith qd32 karapu ekak ee hinda eke dif eka set wenne na ekataජයසිරි එකේ ගණන් වැඩි බන්