ජවිපෙත් එපාද, අලුත්ම පක්ෂයකට පාලනය භාරදීමේ අවදානම

madhawavish

Well-known member
  • Sep 18, 2014
    6,068
    1
    3,005
    113
    the universe
    (මන් facebook එකේ group එකක දාන්ඩ ලියපු පෝස්ට් එකක්..)
    මන් දැක්ක මේ ගෲප් එකේ පෝස්ට් වගයක් ශෙයා වෙනව, JVP එකත් එපා, රනිල් හාමුට,UNP එකට නකුට වනන, රනිල්ගෙ ඔඩොක්කු කුක්කා අනුර කුමාරවත් අපිට එපා කියල,ඇත්තටම අනුර කුමාර රනිල්ගෙ ඔඩොක්කු කුක්කෙක්ද, ඒකට දෙන්ඩ පුලුහන්, සරලම, කෙටිම උත්තරේ මහ බැංකු බැඳුම්කර වංචාව ඉස්සෙල්ලම එළිකරේ කවුද, කියල හොයල බලන්ඩ කියන එකයි, බැඳුම්කර වංචාව ඉස්සෙල්ලම එළිකරේ අනුර කුමාර ප්‍රමුඛ JVP එකෙන්, රනිල්ටයි UNP එකටයි ගෙදර යන්ඩ පාර කපපු ප්‍රධානම සාධකේ ඒක, ඉතින් අනුර කුමාර රනිල්ගෙ ඔඩොක්කු කුක්කෙක් නන් රනිල්ව ගෙදර යවන්ඩ බැඳුම්කර වංචාව එළිකරයිද, පැහැදිලියිනෙ මේව බයියො JVP එක ගැන බොරු බිල්ලෙක් මවන්ඩ ගොතන සුරංගනා කතා..
    අනුර කුමාරට ගහන අනිත් ප්‍රධානම මඩ තමා, අනුර බස් ගිනි තිබ්බ, ට්‍රාන්ස්ෆෝමර් පිච්චුව, මිනිස්සු මැරුව, ඕව, 88/89 කාලෙ අනුර මොකද කරේ කියල හොයල බලන්ඩ ඒකටත් උත්තරේ හම්බෙයි, ඔය කාලෙ අනුර ඒ ලෙවල් කරනව, අනුර හොඳට ඉගෙනගත්ත කෙනෙක්, ඉතින් 88/89 කාලෙ ඕවට ගිහිල්ල ඉගෙනීම කඩාකප්පල් කරගත්තෙ නෑ කියන එකත් පැහැදිලියි,අනික ඉස්කෝලෙ ළමයෙකුට ඕව කරහැකිද, ඒකත් බොරු මඩක්(අනික මේ ළඟදි අනුර ප්‍රසිද්ධියේම සමාව ගත්ත 88/89 ජේවීපි එකෙන් වෙච්ච දේවල් වලට )..
    .

    අලුත්ම පක්ෂයකට රට භාරදීමේ අවදානම
    ========================
    තවත් පෝස්ට් වගයක් ශෙයා වෙනව මන් දැක්ක මේ ගෲප් එකේ, අපි අලුත්ම පක්ෂයක් ගෙනල්ල ආණ්ඩුවක් හදමු කියල, ගෝඨාභය එද්දිත් ඔහොම්මමනෙ හිතුවෙ, ඒත් හරි ගියාද, ඔක්කොමට වඩා ඇරියනෙ, අපි දැන් ගේන අලුත්ම පක්ෂෙත් ඔය වගේ ඔක්කොටම වඩා ගසා කන, මිනිස්සුන්ව හූරාකන, හොර පාදඩ පක්ෂයක් උනොත් මොකද කරන්නෙ, වැඩේ කියන්නෙ මේක තේරුන් ගන්ඩ මිනිස්සුන්ට අවුරුදු 2ක් 2 හමාරක් යනව, ඉතින් රටම අවුරුදු 2කින් අයෙ ආපස්සට යනව..
    .
    ජේවීපි එක හොරා නොකයි, රට හදයි කියන්ඩ තියෙන සහතික මොනවද
    ========================================
    jvp එකට මේ වෙනකන් හොරාකෑව කියල කිසිම චෝදනාවක් නෑනෙ, උසාවි වල නඩු නෑනෙ ගෝඨාබයලට වගේ, ඕන කෙනෙක් ඒක දන්නව, ඉතින් හොරා නොකයි කියල ඉස්සරහටත් අපිට බලාපොරොත්තු වෙන්ඩ පුලුහන්..
    .
    හොරා නොකෑව කියල රට හඳන්ඩ පුලුහන් වෙයිද මෙයාලට
    =================================
    එක පාරක් jvp එක තිස්සමහාරාමෙ ප්‍රාදේශීය සභාව දිනනව, හොයල බලන්ඩ ඒ පාර jvp එකෙන් තිස්සමහාරාමෙ හැදුවෙ කොහොමද කියල, තිස්සමහාරාමෙ ප්‍රාදේශිය සභාව ලංකාවෙ හොඳම ප්‍රාදේශිය සභාව විදිහට තේරෙන්නෙත් මේ කාලෙම තමා,අනුර ගැනත් ඔය වගේ කියන්ඩ නන් හුඟක් දේවල් තියෙනව, ටිකක් කියන්නන්,2005 චන්ද්‍රිකාගෙ සන්ධාන ආණ්ඩුවෙ වැඩිම චන්ද අරන්, කෘෂිකර්ම ඇමතිකම හම්බෙන්නෙ අනුරට, ලංකාවෙ ඉතිහාසෙ වැඩිම වී අස්වැන්න වාර්තා වෙන්නෙ ඒ අවුරුද්දෙ,අනුර මිල්කො එක භාරගද්දි මිලියන 50ක ණය තිබ්බ ආයතනයක්, අනුර මිල්කො එක ආපහු භාරදෙන්නෙ මිලියන 20ක ලාභ ලබන ආයතනයක් කරල, කෘෂිකර්ම ඇමතිවෙලා ඉන්න කාලෙ ප්‍රවාහන වියදන් සතයක්වත් අනුර ගන්නෙ නෑ, ඒ ඉතුරු කරපු සල්ලි වලින්, අනුර පිටකොටුවෙ ස්ටෑන්ඩ් එකේ ඉදන් පැලවත්තෙ කෘෂිකර්ම අමාත්‍යංශෙට බස් 2ක් දානව, අමාත්යන්ශෙ වැඩකරන අයට එන්ඩ, ඉතින් තීරණෙ ඔයාලගෙ අතේ, තවත් අවුරුදු 2, 3ක් රට ආපස්සට යන අවදානම අරන් අලුත්ම පක්ෂයක් ගේනවද, නැත්තන් හොඳටම දන්න,හොරා නොකාපු, වැඩ කරන්ඩ පුලුහන් කියල පෙන්නපු, jvp එකට බලේ දෙනවද..
    #madhawavish
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    39,988
    40,880
    113
    ආයෙ නම් 225න් නොවෙන එකෙක් එනව ඌට දියන් කිව්වත් මම නම් දෙන්නෙ නෑ. දැන් කරන එකත් ආවෙ 225න් නෙමෙයිනෙ.
    225න් හෝ ඉන් පිටත දේශපාලනය කරලා පළපුරුද්දක් තියෙන කෙනෙකුට දෙන්න. පුළුවන් නම් රාජපක්ෂල වැඩියෙන්ම වෛරකරන කෙනෙකුට දෙන්න. එහෙම කෙනෙක් අනිවාර්යෙන් හොඳට ඉගෙනගත්තු කෙනෙක්, හොරකම් නොකරන කෙනෙක්
     

    Stimulus mind

    Well-known member
  • Feb 27, 2021
    31,004
    153,047
    113
    අනුර හොදයි, ඒත් මහින්ද ජීවත් වෙන කල් මහින්දට චන්දෙ නොදී බෑනෙ
    මොකද්ද මහත්තයො ගහපු බ්‍රෑන්ඩ් එක අද? මොකක් වුණත් හොද සැර ජාතියක් වගේ.😵‍💫
     

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,966
    1
    29,885
    113
    රනිල්ටයි UNP එකටයි ගෙදර යන්ඩ පාර කපපු ප්‍රධානම සාධකේ ඒක,
    මං හිතන් හිටියේ පාස්කු ප්‍රහාරය කියලා..
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,025
    1
    58,349
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    ආයෙ නම් 225න් නොවෙන එකෙක් එනව ඌට දියන් කිව්වත් මම නම් දෙන්නෙ නෑ. දැන් කරන එකත් ආවෙ 225න් නෙමෙයිනෙ.
    හෙක් හෙක් මං ඉතින් දේශපාලඤේ දඤ්ඤෙ ඤෑඤෙ කියයි අන්තිමට
     

    SupiriKollek

    Well-known member
  • Aug 30, 2021
    3,361
    5,968
    113
    Anura uba meke kiyana tharam Hoda dial ekak neme. Ekata kiyannath hethu godak thiyenawa

    Eth me wele hatiyata patali awe naththam ekama option eka u thama

    ඇයි තිස්සමහාරාමේ ඊට පස්සේ දින්නේ නැත්තේ?
    Ekanam bn e paththe unge thiyana gon Kama
    JVP eka e paththa pattetama haduwa. Mun eth eka parai ne ayeth JVP ekata dunne
    ------ Post added on Apr 1, 2022 at 8:37 PM
     

    madhawavish

    Well-known member
  • Sep 18, 2014
    6,068
    1
    3,005
    113
    the universe
    මං හිතන් හිටියේ පාස්කු ප්‍රහාරය කියලා..
    පාස්කු ප්‍රහාරෙ වලක්වා ගන්ඩ බැරිවීමෙ වගාකීම ප්‍රධාන වශයෙන්ම යන්නෙ, ආරක්ෂක ඇමති වෙච්ච ජනාධිපති සිරිසේනට, ඔය කාලෙ සිරිසේනයි රනිලුයි තරහවෙලානෙ හිටියෙ, රනිල්ම පස්සෙ කාලෙක කිව්ව ආරක්ෂක මණ්ඩල රැස්වීම් වලට ඔය මතභේදාත්මක තත්වෙ හිටියෙ, රනිල් එන එක සිරිසේන වැලක්කුව කියල..
    පාස්කු ප්‍රහාරෙ ගැන තොරතුරු රනිල්ට යනව එයා ඔය ආරක්ෂක මණ්ඩල රැස්වීම් වලට ගියා නන්, සිරිසේන ඒක වලක්කපු හින්ද රනිල්ට තොරතුරු යන එක නැවත්තුන, අනික පාස්කු ප්‍රහාරෙ නවත්තන්ඩ එතනදි ක්‍රියාමාර්ගයක් ගන්ඩත් බැරිවුනා,ඉතින් ඒක හින්ද, පාස්කු ප්‍රහාරෙ කේස් එකෙන් ප්‍රධාන වශයෙන්ම වෙච්ච අතුරු ඵලේ සිරිසේනව මිනිස්සුන්ට එපා වෙච්ච එක, පාස්කු ප්‍රහාරෙ වලක්ව ගන්ඩ බැරිවෙච්ච එකට සිරිසේනට වැටෙණ වගකීමට සාපේක්ෂව රනිල්ටයි, යූ ඇන්පි එකටයි වැටෙන්නෙ අඩු වගකීමක්..
     
    • Like
    Reactions: pavanruka

    Dexter-D

    Well-known member
  • Sep 14, 2017
    1,240
    1,287
    113
    හඳේ ...
    ඇයි තිස්සමහාරාමේ ඊට පස්සේ දින්නේ නැත්තේ?
    තිස්සමහාරාමෙ දිනන්නෙ නැත්තෙ ඇයි කියන එක ජේවීපී එක පැහැදිලිව කියලා තියෙනවා. ඒක පොඩ්ඩක් සර්ච් කරලා බලන්න. රටේ පොදු අර්බුධයක් තියෙනකොට මිනිස්සු ජන්දෙ දෙන විදිය වෙනස් වෙනවා. මිනිස්සු ප්‍රමුඛතාව දෙන විදිය වෙනස් වෙනවා. ගෝඨාභය එද්දි රටේ පොදුවෙ මැව්වා " ජාතික ආරක්ශාව " ප්‍රමුඛ වෙන්න ඕනෙ කියන මතය. ඒ වෙනුවෙන් විසදුම ගෝඨාභය කියලා ඒත්තු ගැන්නුවා. එතැනදි තමයි මිනිස්සු කන්න නැතත් රටක් තියෙන්න ඕනෙ කියන මතයට ප්‍රමුඛතාව දීලා ගෝටව පත්කරගත්තෙ. හැබැයි දැන් රටේ ප්‍රමුඛතාවය වෙන්නෙ " ආර්ථික අර්බුධය " මේ අර්බුධය විසදීම වෙනුවෙන් ඊලගට මිනිස්සු චන්දය දෙන්නෙ. ඒ ගෝඨාභය නෙමෙයි. ඒක දැන් පැහැදිලිනෙ. ඒ වගේ මිනිස්සු කාලෙන් කාලෙට චන්දය පාවිච්චි කරනකොට මූලික කරගන්න කාරනයක් තියෙනවා. ඒ අනුව ඒකට වඩාත් සුදුසුයි කියලා හිතන කෙනාට බලය දෙනවා.
     

    navodwickra

    Well-known member
  • Jan 17, 2007
    11,426
    2,142
    113
    Leeds, UK
    ඉගෙන ගත්ත, දේශපාලනය ගැන දන්න, ආර්ථික විද්‍යාව දන්න අයට දීලා බැහැනේ බන්. A/L වත් නැති හොරා කෑමට අති දක්ෂ අයට තමා දෙන්න ඕනා. එහෙම දීලා ඔක්කොටම කෙලෙව්වම හම්බවෙන ආතල් එක කඩා ගන්න බැහැ වෙන අයට දීලා.