බින්දු;10994465 said:ෆොන්සේකා ලොක්කව අන්දලා දේශපාලනේට ඇදලා අරං ඒ මනුස්සයා අනාථ කරපු පවට රනිල් උන්නැහේ මෙච්චර කල් තනියෙං වන්දි ගෙව්වා. දැං ජෙප්පොත් ඒකට එකතු වෙලා. ඕක තමයි කියන්නේ ගොනු පසුපස රිය සක එනවා වගේ කරපු පව් වල විපාක පස්සෙන් එනවා කියලා![]()


බින්දු;10994465 said:ෆොන්සේකා ලොක්කව අන්දලා දේශපාලනේට ඇදලා අරං ඒ මනුස්සයා අනාථ කරපු පවට රනිල් උන්නැහේ මෙච්චර කල් තනියෙං වන්දි ගෙව්වා. දැං ජෙප්පොත් ඒකට එකතු වෙලා. ඕක තමයි කියන්නේ ගොනු පසුපස රිය සක එනවා වගේ කරපු පව් වල විපාක පස්සෙන් එනවා කියලා![]()



මොකද බං?? මම නම් පස්වනක් ප්රීතියෙන් පිනා ගියා මේ නිව්ස් එක අහලා 
ගෙරි ජෙප්පොන්ට ඔහොම වෙලා මදි 

ජවිපේ දෙකඩ වෙයි - පක්ෂ... 09-23-2011 11:03 AM ..![]()
මට හරියට රිදුනා පොන්ස්. අනේද කියන්නේ ජේවීපී එක විනාස වෙලා ඉවරයි ඕයි තමුන්ලා වගේ ගොබ්බයෝ දෙතුන්දෙනෙක් විතරයි උන්ට ඉතුරුවෙලා ඉන්නේ කරපිටින් යන්න..


මගෙත් රෙප් කපල, j.v.p කටිටියට තරහ යනව ඇති. ඒත් අපි මෙනව කරන්නද?අපිද ඔවගේ තින්දු තිරන ගන්නෙ?![]()


මගෙත් රෙප් කපල, j.v.p කටිටියට තරහ යනව ඇති. ඒත් අපි මෙනව කරන්නද?අපිද ඔවගේ තින්දු තිරන ගන්නෙ?![]()
Kauda Premakumara kiyala mans kenek lankawata awilla neda. Some aiyata wada minihalu party ekata Wijeweera kale wada karala thiyenawa kiyanne

බින්දු;10996000 said:මොකද බං?? මම නම් පස්වනක් ප්රීතියෙන් පිනා ගියා මේ නිව්ස් එක අහලා
ගෙරි ජෙප්පොන්ට ඔහොම වෙලා මදි
![]()
ජවිපේ දෙකඩ වෙයි - පක්ෂ... 09-23-2011 11:03 AM ..![]()
මට හරියට රිදුනා පොන්ස්. අනේද කියන්නේ ජේවීපී එක විනාස වෙලා ඉවරයි ඕයි තමුන්ලා වගේ ගොබ්බයෝ දෙතුන්දෙනෙක් විතරයි උන්ට ඉතුරුවෙලා ඉන්නේ කරපිටින් යන්න..




ජේවීපි එක නැතිවුනේ යුද්ධය අවසන් සමයේ , ඒ එන්ජීඕ කාරයන්ගේ ඩොලර් කුට්ටි වලට යට වෙලා , මතක නැද්ද යුද්ධය තියෙන කාලේ ආණ්ඩුවට සහය දෙන්නැතුව එක එක බාල්දි දැම්මා , දැන් කැඩිල තියෙන්නේ නිකන් ලෑලිකඩේ දේශපාලන පක්ශයක් විතරයි ,උන්ගෙ සේරම ටික ටුක් ටුක් එකක දාගෙන යන්න පුලුවන්
ආයේ මේ කන කපාගන්නවා වැරදුනොත් ඔය පක්ශෙ අවසානය තමා
.ජේවීපි එක නැතිවුනේ යුද්ධය අවසන් සමයේ , ඒ එන්ජීඕ කාරයන්ගේ ඩොලර් කුට්ටි වලට යට වෙලා , මතක නැද්ද යුද්ධය තියෙන කාලේ ආණ්ඩුවට සහය දෙන්නැතුව එක එක බාල්දි දැම්මා , දැන් කැඩිල තියෙන්නේ නිකන් ලෑලිකඩේ දේශපාලන පක්ශයක් විතරයි ,උන්ගෙ සේරම ටික ටුක් ටුක් එකක දාගෙන යන්න පුලුවන්
ආයේ මේ කන කපාගන්නවා වැරදුනොත් ඔය පක්ශෙ අවසානය තමා






javipe ewun maha rajage puka lewa kanna giyane ban salli walata. mataka nadda ara tambiyai+lemon puff weerayai salli dunna kiyala hoda boruwak damma![]()

javipe ewun maha rajage puka lewa kanna giyane ban salli walata. mataka nadda ara tambiyai+lemon puff weerayai salli dunna kiyala hoda boruwak damma![]()
පට්ට කථාව යාලුවා...ලංකාවේ සමස්ත දේශපාලනයම ගූ හැලියක්..මේ ඒ ගූ හැලියේ තවත් එක බෙට්ටක් පමණයි. අපි හැමදාම කරන්නෙ ගූ හැලිය හැඳි ගගා හොඳ බෙට්ටක් හොයන එකයි. ඒත් ඉතින් කොච්චර තේරුවත් බෙට්ට බෙට්ටමයි.හැඳි ගගා තෝරන තෝරන තරමට ගඳ මයි ගහන්නෙ


ලංකාවේ සමස්ත දේශපාලනයම ගූ හැලියක්..මේ ඒ ගූ හැලියේ තවත් එක බෙට්ටක් පමණයි. අපි හැමදාම කරන්නෙ ගූ හැලිය හැඳි ගගා හොඳ බෙට්ටක් හොයන එකයි. ඒත් ඉතින් කොච්චර තේරුවත් බෙට්ට බෙට්ටමයි.හැඳි ගගා තෝරන තෝරන තරමට ගඳ මයි ගහන්නෙ



මහ රජාගෙ ලෙව කෑමක් ගෙන නෙමේ මේ කථාකරන්නේ , ජවිපෙට මොකද උනේ සහ සමස්ථ ජනතාවගෙන් ජවිපෙ හෑල්ලු උනේ මොකද කියන කාරණාව. නිකන් ඕන එකටයි එපා එකටයි උබට තියෙන්නේ මහරජාට දෙනව කියන කාරණාවෙන් එහාට මුකුත් නෑ , මුකුත් නැත්තේ ඔහේගෙ නොදන්නා කම , යුද්ධය අවසන් වේගන එද්දි සමස්ථ රට වැසියාට උවමනා උනේ කෙසේ යුද්ධය ජයග්රණයට ආණ්ඩුව ජනාධිපති , හමුදාව දක්කාගෙන යෑම, ජවිපෙනුත් බලාපොරොත්තු උනේ ආණ්ඩුවට ඒ මොහොතේ අවශ්ය වූ සහය. ජවිපෙ මොකද කලේ , ආණ්ඩුව ඉන්දියාව කියන විදියට නටන්නයි හදන්නේ , අරකයි මේකයි කියල හිමීට ලිස්සල ගියා.එවෙලාව සල්ලි දීල ජනතා විමුක්ති පෙරමුණේ සහයක් අවශ්ය උනේ නෑ , ඔය කියන විදියට ජවිපෙ හරිනම් , කෝ ජනමතය ජවිපෙ දිහෑට කැරකිලා තියෙන්න ඕනනෙ , අනික මහා වාමාන්ශික පක්ශයක් , ජීවිතේට දකුණට අත දික්කරයිද ඩොලර් වලට නැතුව..



hikzz rata kapu ponslata hoda wade. okun lankawen thuran welama pala




තෝ වගේ අවජාතකයකුට මේක තේරෙන්නේ නැ....... මාවීල්ලාරුව කොටි ඇල්ලුව වේලාවේ MR ට ඒකට විරුද්දව පියවර ගන්න බල කෙරුවේ JVP එක තමයි. තෝපිට මේ ඇත්ත කියන්න ශක්තියක් නැ යකෝ. බත් පැකේට් එකට කතා කරන උන්නේ තොපි...........තොට ආණ්ඩුව තොගේ අම්මට හි_ _ත්, එකත් සාදාරනයිනේ.