හ්ම්ම්ම්.... ඇත්ත.... එලකිරි!!
Max_r Well-known member May 10, 2007 13,221 1 16,092 113 Sep 23, 2014 #22 ඔය කතාව මමත් පිලිගන්නවා! සමහර අවස්තා වලට බැ නෙද හැබැයි??? හමුදාවට වගෙ ? අනිත් බහුතරයට පුලුවන් ඒත් ලංකාවේ තියෙන අව්ල ලොකු තනතුරු ඉන්න අය වෙලාවක් කාලාවක් සොසල් ලයිෆ් එකක් නැතුව වැඩ වැඩ වැඩ එහෙම කරන ගමන් පොඩි පොඩි තනතුරු වල ඉන්න අයටත් බල කරනවා එ විඩියට ඉන්න කියලා
ඔය කතාව මමත් පිලිගන්නවා! සමහර අවස්තා වලට බැ නෙද හැබැයි??? හමුදාවට වගෙ ? අනිත් බහුතරයට පුලුවන් ඒත් ලංකාවේ තියෙන අව්ල ලොකු තනතුරු ඉන්න අය වෙලාවක් කාලාවක් සොසල් ලයිෆ් එකක් නැතුව වැඩ වැඩ වැඩ එහෙම කරන ගමන් පොඩි පොඩි තනතුරු වල ඉන්න අයටත් බල කරනවා එ විඩියට ඉන්න කියලා
Shamil Max Well-known member May 18, 2008 7,379 2,206 113 Boralesgamuwa Sep 23, 2014 #25 Good One Machan . Rep 13+++
pavithra_uk Well-known member Oct 6, 2009 53,560 22,255 113 Gotland Sep 23, 2014 #26 ඔය ගොඩක් ධනාත්මක චින්තනේද මොකක්ද හුට්ටක් කරන උන් නම් කියන්නේ ඔකේ අනිත් පැත්ත
sumbaraya Member Aug 16, 2014 521 45 0 colombo Sep 23, 2014 #27 Ela post ekak machan. Ada kaleta godaak watina upades tikak. Thanks....
Max_r Well-known member May 10, 2007 13,221 1 16,092 113 Sep 23, 2014 #30 pavithra_uk said: ඔය ගොඩක් ධනාත්මක චින්තනේද මොකක්ද හුට්ටක් කරන උන් නම් කියන්නේ ඔකේ අනිත් පැත්ත Click to expand... un mokakda kiyanne??
pavithra_uk said: ඔය ගොඩක් ධනාත්මක චින්තනේද මොකක්ද හුට්ටක් කරන උන් නම් කියන්නේ ඔකේ අනිත් පැත්ත Click to expand... un mokakda kiyanne??
AnGeLHuNteR Well-known member Oct 31, 2013 16,655 2,434 113 Sep 23, 2014 #32 හම්බයොන්ගෙ තියරි කියල අහක දාපල්ලා
Hayao Well-known member Sep 11, 2009 37,530 4,726 113 ♪ p1ɹoʍ uʍo ʎɯ uı ♥♫ Sep 23, 2014 #33 good post mchn
lahiru2000 Well-known member Feb 13, 2007 1,305 241 63 In the world Sep 23, 2014 #34 GOOD POST REP 8+
dd nalin Well-known member Dec 18, 2012 2,778 1,136 113 wadi pura maha pare Sep 23, 2014 #37 thanks okkotama passe katath salakannam Reactions: dmtx
luxmen Member Jul 17, 2012 15,961 540 0 Sep 23, 2014 #40 Life is first. Others [education, job, love, hobbies, ----etc] are second.