ජීවත්වෙන්නේ රස්සාවක් කරන්නද? කියවන්න

BINGU_PUTHA

Well-known member
  • Apr 26, 2013
    12,133
    5,945
    113
    canada
    සමහර රස්සාවල් තියෙනවා ඔහොම කරන්න බැහැ. (customer project basis, customer support). සමහර වෙලාවට deadlines තියෙනවා. ඒවා නිසා කාර්යාල වෙලවෙනුත් පස්සේ වැඩ කරන්න වෙනවා. කියන තරම් සරල සුන්දර නැහැ ජීවිතේ.

    some companies give compensation for extra hours. For example additional days to take off etc. So life is balanced. You can work few days a week overtime and take Monday off to enjoy long weekend with family.

     

    Max_r

    Well-known member
  • May 10, 2007
    13,214
    1
    16,082
    113
    සමහර රස්සාවල් තියෙනවා ඔහොම කරන්න බැහැ. (customer project basis, customer support). සමහර වෙලාවට deadlines තියෙනවා. ඒවා නිසා කාර්යාල වෙලවෙනුත් පස්සේ වැඩ කරන්න වෙනවා. කියන තරම් සරල සුන්දර නැහැ ජීවිතේ.

    some companies give compensation for extra hours. For example additional days to take off etc. So life is balanced. You can work few days a week overtime and take Monday off to enjoy long weekend with family.

    :yes::yes: කතාවෙ ඇත්තක් තියෙනවා

    එත් අපිට පුලුවන් නෙද සරල සුන්දර කරගන්න? :confused:
    ගෘප් වර්ක් + ශිෆ්ට් ක්‍රමය :confused:

    ---------
    OT ගෙවන කොම්පැනි හරියට 5ට එලවන්න ට්‍රයි එක දෙනවා
    OT නොගෙවන කොම්පැනි මරවන්න ට්‍රයි එක දෙනවා
     

    BINGU_PUTHA

    Well-known member
  • Apr 26, 2013
    12,133
    5,945
    113
    canada
    :yes::yes: කතාවෙ ඇත්තක් තියෙනවා

    එත් අපිට පුලුවන් නෙද සරල සුන්දර කරගන්න? :confused:
    ගෘප් වර්ක් + ශිෆ්ට් ක්‍රමය :confused:

    ---------
    OT ගෙවන කොම්පැනි හරියට 5ට එලවන්න ට්‍රයි එක දෙනවා
    OT නොගෙවන කොම්පැනි මරවන්න ට්‍රයි එක දෙනවා

    :yes::yes::yes:
    ඔව් හුගක් තන්වල් කරන්න පුළුවන්. එත් මගේ සමහර යාලුවෝ ඉන්නවා project 8-10 හිරවෙලා නිවාඩු ගන්න බැහැ. එත් නිවාඩු තියෙනවා.
     

    thanujaka

    Well-known member
  • this is what i believe in my life......


    Life-is-like-boxing2-510x510.jpg
     

    luxmen

    Member
    Jul 17, 2012
    15,961
    540
    0
    සමහර රස්සාවල් තියෙනවා ඔහොම කරන්න බැහැ. (customer project basis, customer support). සමහර වෙලාවට deadlines තියෙනවා. ඒවා නිසා කාර්යාල වෙලවෙනුත් පස්සේ වැඩ කරන්න වෙනවා. කියන තරම් සරල සුන්දර නැහැ ජීවිතේ.

    some companies give compensation for extra hours. For example additional days to take off etc. So life is balanced. You can work few days a week overtime and take Monday off to enjoy long weekend with family.

    -----Aka apita Suddha visin balen patavapu method eke varaddha. para suddhage Job kiyana sankalpaya atha harala , a venuvata industry owner, owner, Proprietor yana posts adesa karanna. Avita obatath Life eka kiyanne mokakkdha kiyala vatahevi.