ටිලානි පණ්ඩුකා - සිරස සුපර් ස්ටාර්

sampat1980

Banned
Mar 25, 2013
515
51
0
sms ගහන්න එපා [/COLOR].....අපේ ගහපු sms වලින් super ස්ටාර් වෙචච ජනප්‍රිය ගායකයෙක් (she**)දැන් පාරේ දැකත් මුනවත් බලල හිනවෙනෙති හු **** වෙලා .ඌ දැනනේ න ඌ අවේ kohmanada kyala .....ලොකු සීන් බලාගන්න පුළුවන් sms ගහල .
උඌව දැන් ඔය රෙද්දේ වින්ෂ්‍ය මණ්ඩලයට අරන් ඌ හිතන් ඉන්නේ විශාරද කියල ....
අනික ඉවසන්න බැරි එ යාක ඉනෙත් අපේ ගෙවල් ගව .

ඔව් මචන් ඔය එක බල්ලෙකුට වත් sms ගහන්නත් එපා ඔයා හුත්තේ ස්ටාර් වලට දන්න කෙනෙකුට යන්න දෙන්නත් එපා.ඔවා බලන්නත් එපා.උන් හිතාගෙන ඉන්නේ ලංකාවේ ඉන්නේ හරක් කියල
 

Crazy_Mad

Member
Dec 22, 2008
1,964
244
0
In My Home....... :-)
sms ගහන්න එපා [/COLOR].....අපේ ගහපු sms වලින් super ස්ටාර් වෙචච ජනප්‍රිය ගායකයෙක් (she**)දැන් පාරේ දැකත් මුනවත් බලල හිනවෙනෙති හු **** වෙලා .ඌ දැනනේ න ඌ අවේ kohmanada kyala .....ලොකු සීන් බලාගන්න පුළුවන් sms ගහල .
උඌව දැන් ඔය රෙද්දේ වින්ෂ්‍ය මණ්ඩලයට අරන් ඌ හිතන් ඉන්නේ විශාරද කියල ....
අනික ඉවසන්න බැරි එ යාක ඉනෙත් අපේ ගෙවල් ගව .

Gewal gaawa kiwuwe Weliveriye gedarada, Nawala gedarada ???:confused:
 

Crazy_Mad

Member
Dec 22, 2008
1,964
244
0
In My Home....... :-)
apata siri uta epathi walath gwal thynawda?
Kandana innee dan.....:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:[/QUOTE

Minihage amma nan hari hondai... lokukama oluwata gahala nehe.. ee manussaya issara hitapu widiyatama innawa.... Muu thamai Mula amathaka kale... Muuta ee kaale udawu karapu weliveriye kollo seeramalawa muu amathaka kalaa sss iwara welaa masa 6ka yanda kalin..:oo:
 

sampat1980

Banned
Mar 25, 2013
515
51
0
හොඳට පලල් කරල අල්ලන උන් තමා එන්නේ.අනික උන් දිනලා මොනවද කරන්නේ තවත් සින්දු ටිකක් අනුබව කරන එක විතරය්.මෝඩ හු@@#යෝ