sms ගහන්න එපා [/COLOR].....අපේ ගහපු sms වලින් super ස්ටාර් වෙචච ජනප්රිය ගායකයෙක් (she**)දැන් පාරේ දැකත් මුනවත් බලල හිනවෙනෙති හු **** වෙලා .ඌ දැනනේ න ඌ අවේ kohmanada kyala .....ලොකු සීන් බලාගන්න පුළුවන් sms ගහල .
උඌව දැන් ඔය රෙද්දේ වින්ෂ්ය මණ්ඩලයට අරන් ඌ හිතන් ඉන්නේ විශාරද කියල ....
අනික ඉවසන්න බැරි එ යාක ඉනෙත් අපේ ගෙවල් ගව .
ඔව් මචන් ඔය එක බල්ලෙකුට වත් sms ගහන්නත් එපා ඔයා හුත්තේ ස්ටාර් වලට දන්න කෙනෙකුට යන්න දෙන්නත් එපා.ඔවා බලන්නත් එපා.උන් හිතාගෙන ඉන්නේ ලංකාවේ ඉන්නේ හරක් කියල







