ටිලානි පණ්ඩුකා - සිරස සුපර් ස්ටාර්

KaalaGola

Well-known member
  • Nov 13, 2009
    6,634
    1,089
    113
    35
    දික්තලාගෙ ගෙදර
    TilaniPanduka_zps2ddde33d.jpg
     

    chathupatiya

    Well-known member
  • Sep 9, 2007
    10,578
    3,118
    113
    ලොකෙන් උතුම් රටේ
    මචන් මේ උබේම නංඟි නම්, නංඟිව ඔය තරගෙට යවන්න ඉස්සෙල්ලා උබට සියපාරක් හිතන්න තිබුනා . . . දැන් කරන්න දෙයක් නැහැ මීට පස්සෙවත් සමාජයේ සිද්ධ වෙන දේවල් දිහා හරියට ඇහැ කන ඇරගෙන ඉදපන් . . .

    කෙල්ලෙකුට වැදගත් වෙන්නේ තමන්ගේ චරිතයයි, නම්බුවයි මචන් . . .

    මම සාම්‍යන්‍යයෙන් ඔය තරගෙට ඉන්න අයට SMS මනාප දෙන්නේ නැහැ. එත් උබගේම නංඟි නිසා මගෙනුත් SMS මනාප 14 x 5 එකතු කරගනින් මචන් . . .

    මනාප 14ක් කිව්වේ ඔෆිස් එකේ ඉන්න ආයගේ ෆොන් වලිනුත් මම SMS දැම්මා . . .
    ඒ කියන්නේ SMS මනාප 70ක්
    :yes:
     
    • Like
    Reactions: KaalaGola

    KaalaGola

    Well-known member
  • Nov 13, 2009
    6,634
    1,089
    113
    35
    දික්තලාගෙ ගෙදර
    මචන් මේ උබේම නංඟි නම්, නංඟිව ඔය තරගෙට යවන්න ඉස්සෙල්ලා උබට සියපාරක් හිතන්න තිබුනා . . . දැන් කරන්න දෙයක් නැහැ මීට පස්සෙවත් සමාජයේ සිද්ධ වෙන දේවල් දිහා හරියට ඇහැ කන ඇරගෙන ඉදපන් . . .

    කෙල්ලෙකුට වැදගත් වෙන්නේ තමන්ගේ චරිතයයි, නම්බුවයි මචන් . . .

    මම සාම්‍යන්‍යයෙන් ඔය තරගෙට ඉන්න අයට SMS මනාප දෙන්නේ නැහැ. එත් උබගේම නංඟි නිසා මගෙනුත් SMS මනාප 14 x 5 එකතු කරගනින් මචන් . . .

    මනාප 14ක් කිව්වේ ඔෆිස් එකේ ඉන්න ආයගේ ෆොන් වලිනුත් මම SMS දැම්මා . . .
    ඒ කියන්නේ SMS මනාප 70ක්
    :yes:


    TKS BRO
     

    sampat1980

    Banned
    Mar 25, 2013
    515
    51
    0
    ලංකාවේ හොඳම පරණ සින්දු ටික කන්න හදන තවත් හු...තියක්.මම ඕව බලන්නෙත් නැහැ.sms කරන්නෙත් නැහැ.මුන් තමා sms වලින් ගායකයෝ/ගය්කාවෝ වෙලා (නමට )ඉතුරුවෙලා තියෙන හොඳ සින්දු ටිකත් අනුබව කරන්නේ.
     

    SeriousGuy

    Member
    Sep 7, 2012
    1,827
    291
    0
    Nawala
    මචන් මේ උබේම නංඟි නම්, නංඟිව ඔය තරගෙට යවන්න ඉස්සෙල්ලා උබට සියපාරක් හිතන්න තිබුනා . . . දැන් කරන්න දෙයක් නැහැ මීට පස්සෙවත් සමාජයේ සිද්ධ වෙන දේවල් දිහා හරියට ඇහැ කන ඇරගෙන ඉදපන් . . .

    කෙල්ලෙකුට වැදගත් වෙන්නේ තමන්ගේ චරිතයයි, නම්බුවයි මචන් . . .

    මම සාම්‍යන්‍යයෙන් ඔය තරගෙට ඉන්න අයට SMS මනාප දෙන්නේ නැහැ. එත් උබගේම නංඟි නිසා මගෙනුත් SMS මනාප 14 x 5 එකතු කරගනින් මචන් . . .

    මනාප 14ක් කිව්වේ ඔෆිස් එකේ ඉන්න ආයගේ ෆොන් වලිනුත් මම SMS දැම්මා . . .
    ඒ කියන්නේ SMS මනාප 70ක්
    :yes:

    මුගේ නංගී නෙමෙයි බං. මුගේ බොරු..
    මූට ඒ කෙල්ලගේ නම්බුව ව්අත්, චරිතය වත් වැඩක් නෑ. මූට ඕනෙ sms ටික විතරයි.
    ඒකනේ උඹේ sms 70ට මූ තෑන්ක්ස් කලා විතරයි :rofl:
     

    nusamax

    Member
    Aug 28, 2008
    1,345
    37
    0
    sms ගහන්න එපා [/COLOR].....අපේ ගහපු sms වලින් super ස්ටාර් වෙචච ජනප්‍රිය ගායකයෙක් (she**)දැන් පාරේ දැකත් මුනවත් බලල හිනවෙනෙති හු **** වෙලා .ඌ දැනනේ න ඌ අවේ kohmanada kyala .....ලොකු සීන් බලාගන්න පුළුවන් sms ගහල .
    උඌව දැන් ඔය රෙද්දේ වින්ෂ්‍ය මණ්ඩලයට අරන් ඌ හිතන් ඉන්නේ විශාරද කියල ....
    අනික ඉවසන්න බැරි එ යාක ඉනෙත් අපේ ගෙවල් ගව .
     

    chathupatiya

    Well-known member
  • Sep 9, 2007
    10,578
    3,118
    113
    ලොකෙන් උතුම් රටේ
    මුගේ නංගී නෙමෙයි බං. මුගේ බොරු..
    මූට ඒ කෙල්ලගේ නම්බුව ව්අත්, චරිතය වත් වැඩක් නෑ. මූට ඕනෙ sms ටික විතරයි.
    ඒකනේ උඹේ sms 70ට මූ තෑන්ක්ස් කලා විතරයි :rofl:

    මචන් රත්මලානේ සෙකන්ඩ් ලෙන් එකෙන් හැරිලා යනකොට හම්බවෙන අඩි 10ක් විතර උසට තාප්පේ ගහපු බිල්ඩින් එකේ ඇතුලේ තමයි ඔය කෙල්ලන්ගේ ලැජ්ජ භය අරින්නේ, ලඟදි ලොකු කෙස් එකකුත් ගියා ඔකේ වැඩ කරන පොරවල් ඔය කෙල්ලන්ට සීන් දාලා.

    ගැනුන්ට වටින්නේ සල්ලි නම්බුනාම වගේ දේවල් තමයි . . . ඒවා ලැබෙනවනම් චරිතේ කියන්නේ මොකක්ද කියලා එයාලට අමතක වෙනවා . . .