Oya huttige tiyenne ekama de. Ganunge katawal honda na, ganu irisiyai, ochcharai.අර ලෝචි රැට්ටව කෑවා. මුල් කාලේ හොද content තිබුණා.
දැන් නම් වැඩක්ම නෑ![]()
nutrition iegna gaththe kohenda?නිරෝශා ලොවර් මසල් මාස් එක්ක ඉන්නේ . වේගන් හරි ඩයටින් හරි . රිබ්ස් ටික පේනවා
mama hithuwe mas kade mudalaligen kiyalaහොටෙල් ස්කුල්
ඔය ගානට එනන එක්කෝ නොකා , එක්කෝ හයි ඉන්ටෙන්ස් ට්රෙනිග් . මස් කඩේ මුදලලාලි නම් හොද තනි මස් බීෆ් බාබත් මැරෝ සෙට් කරලා දෙනවාmama hithuwe mas kade mudalaligen kiyala
දැන් ට්රයි කරොත් සෙට් කර ගන්න පුළුවන් වෙයි. Try කරලා බලපන්. අපි දෙන්නම් උපරිම sup එක.podi kale swarnawahinii eke ude program ekak giya nirosha karana manusha da koheda anika e kale mage podi crush ekak thibba meki gana dan balahanko hati
nodanna huttawal nokiya hitapanNirosha ban
Kudu seen eke inne
ඕවට යන්න සල්ලි නෑ බන් ආන්ඩුවේ සමූපකාර අයතනයක එක්කට ගියේslithm ?