ඩ්‍රග්ස්‌ අරන් මේකිගෙ‌ හැටි බලපංකො

avjayarathne

Well-known member
  • Sep 13, 2021
    9,765
    29,993
    113
    Kandy
    අර ලෝචි රැට්ටව කෑවා. මුල් කාලේ හොද content තිබුණා.
    දැන් නම් වැඩක්ම නෑ:(
     

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,973
    18,118
    113
    Looks like a crystal meth addict, or it just could be an eating disorder

    අර ලෝචි රැට්ටව කෑවා. මුල් කාලේ හොද content තිබුණා.
    දැන් නම් වැඩක්ම නෑ:(
    Oya huttige tiyenne ekama de. Ganunge katawal honda na, ganu irisiyai, ochcharai.
    ------ Post added on Jan 9, 2022 at 12:47 PM
     
    • Haha
    Reactions: Spiderman.Ayya

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,666
    50,033
    113
    සේදවත්ත
    mama hithuwe mas kade mudalaligen kiyala
    ඔය ගානට එනන එක්කෝ නොකා , එක්කෝ හයි ඉන්ටෙන්ස් ට්‍රෙනිග් . මස් කඩේ මුදලලාලි නම් හොද තනි මස් බීෆ් බාබත් මැරෝ සෙට් කරලා දෙනවා
     

    -333-

    Well-known member
  • Aug 3, 2014
    10,403
    13,325
    113
    33
    ෆින්ලන්ඩ්
    podi kale swarnawahinii eke ude program ekak giya nirosha karana manusha da koheda anika e kale mage podi crush ekak thibba meki gana dan balahanko hati
    දැන් ට්‍රයි කරොත් සෙට් කර ගන්න පුළුවන් වෙයි. Try කරලා බලපන්. අපි දෙන්නම් උපරිම sup එක.
     

    shameera89

    Well-known member
  • Jun 26, 2013
    16,385
    12,661
    113
    Piliyandala
    ලෙඩක් ද ඩයට් ද කුඩු ද කියන්න දන්නේ නෑ...

    හැබැයි සිරසේ ඉද්දි නම් ටිකක් ෆෙමස්
     

    Darth Vadar

    Well-known member
  • Oct 7, 2021
    994
    1,622
    113
    raize එක නෑ..මාත් බැලුව සීන් එක්. උන්ට මතක නැති උනාට අපිට මීටර්
     

    Gaash

    Well-known member
  • Jan 15, 2015
    5,116
    7,921
    113
    රැට්ට ට මොකද උනේ .
    ලොචි , සිරිල් හියපු වීඩියෝ එකෙන් පස්සේ වැඩකට ඇති එකක් ආවේ නෑනේ .
    ලොචි රූම් ඇදල බුට් තියල අවුල් ගහලද දන්නේ නෑ