බඩු මිලත් ඒ පස්සෙන්ම අඩුවෙයි නේද බන්? නගිද්දි ඊටත් වඩා වේගේන් බඩුමිල වැඩි උනා වගේ?
















#රනිල්වැඩ්ඩා #චන්දඑපා
#රනිල්වැඩ්ඩා #චන්දඑපා
Ko oka ahuwata meek nahane, cement, petrol, gas, bread, electricity bill 2022 January wala milata denne kawadda lolබඩු මිලත් ඒ පස්සෙන්ම අඩුවෙයි නේද බන්? නගිද්දි ඊටත් වඩා වේගේන් බඩුමිල වැඩි උනා වගේ?
#රනිල්වැඩ්ඩා #චන්දඑපා
Kotte 900 ta denne kawadda?me iye pereda cement 250kin wage wadi una
time machine ekak hadapu dwasata.Kotte 900 ta denne kawadda?
Mata awe 327Payoneer eken nikamata $50 dala baluwa. 329 ganene yako awe. Rupiyalata Wishwase hambela.


mageth thiyanawa hold kranna thama beluwe,eth mewa dakiddiPayoneer එකේ 2000$ තියෙනවා මොකෝ කරන්නේ හැම එකාම withdraw කරනවනේ බයවෙලා කරන්නද එපාද ?![]()

50:50 parissamin .lankawe me tike kisi deyak predict karanna ba. Ube ongoing business thiyenawa nam oka LKR karala danna.
Oka thamay Nandalaal ta karaganna ona unePayoneer එකේ 2000$ තියෙනවා මොකෝ කරන්නේ හැම එකාම withdraw කරනවනේ බයවෙලා කරන්නද එපාද ?![]()
තියන් ඉන්නවා මාත් ඕනේ මගුලක් කියලා

තියන් ඉන්නවා මාත් ඕනේ මගුලක් කියලා![]()