ඩොලර් ගේන්න ක්‍රමයක් නෑ

Casinoboy

Well-known member
  • Jun 6, 2011
    5,244
    2,682
    113
    ඇත්තටම ඩොලර් ගේන්න ක්‍රමයක් නෑ නේද ලංකාවට :confused: අඩුම තරමේ සැලස්මක් ඉදරිපත් කරලා තියෙනවද ඩොලර් ගේන්න මෙන්න මේ ක්ශේත්‍ර දියුණු කරන්න ඕන කියලා ? ඇමතිකම් බෙදා ගන්නයි ණය ගන්න එක ගැන විතරයි නේද කතා වෙන්නේ.:confused: ඉතින් කොහොමද ගොඩ එන්නේ ?
     

    gnilukshi

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    ඔටුන්න මාරු කරගත්තට
    කලින් හොරුම තමා ඉන්නේ
     
    • Like
    Reactions: shenat

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,646
    75,692
    113
    ඇත්තටම ඩොලර් ගේන්න ක්‍රමයක් නෑ නේද ලංකාවට :confused: අඩුම තරමේ සැලස්මක් ඉදරිපත් කරලා තියෙනවද ඩොලර් ගේන්න මෙන්න මේ ක්ශේත්‍ර දියුණු කරන්න ඕන කියලා ? ඇමතිකම් බෙදා ගන්නයි ණය ගන්න එක ගැන විතරයි නේද කතා වෙන්නේ.:confused: ඉතින් කොහොමද ගොඩ එන්නේ ?
    IT industry eka tama easima goda daana USD lankaawata genna. But unuth oya SG wala wage podi branches (just an office with no staff) daagena USD tika ehe tiyanawa SL genne natuwa.

    So ewatath regulations hadanna ona.
     

    Sandy_Fdo

    Well-known member
  • Sep 12, 2021
    20,111
    23,339
    113
    කෝටි දෙකක්වත් දෙනවා නම් කාට උනත් කඩේ යනවා නැත්නම් නෑ :lol:
    Lankawe export hadanna vidi tiyenawa
    1. BOI wage ewa tawa patan ganna one Lankawa wate
    2. Trinco wala thiyena Moda fish tabks wage ewa Lankawe watema gahala bluefin tuna wage export value ekak tiyena unwa hadanna one
    3. Hybrid system fruits variation hadanna one import quality. Short time large amount ekak dena
    e.g : Api hadanawa Dragon fruit ekak yellow colour, Mango gediyak nil paata
    4. Lankawe hadanna one Sanskruthika gammaana. Athul weddi tickets aran yannaa one
    5. Casino genna one
    6. Foreign investments genna one car, bus hadana


    Me wesige puthalata kisima plan ekak, one kamak ne. Krushikarmika pakku innawa hybrid tiya hariyata normal palayak wawannawath be.

    Investment awama un harila yanawa commission nisa
    Aparade Disney world lankawata awa wele huththige puthaalaa kaaqwane wase

    IT industry eka tama easima goda daana USD lankaawata genna. But unuth oya SG wala wage podi branches (just an office with no staff) daagena USD tika ehe tiyanawa SL genne natuwa.

    So ewatath regulations hadanna ona.
    Mama President una nam karanne ban
    Competition ekak thiyala hodama SE waddo 100 thoragannawa.
    Unta lokuma loku salary ekak deela gov recruit karagannawa under single office. Aragena world market ekata compete karanna software daanawa hada hada.

    Collaborative veddi.

    1. Hoda worldclass virus ekak hadanawa okkotama kela welaa yanna Powerful antivirus guard ekak ekka.
    2. Web browser
    3. Social media
    4. Playstore
    etc.
    ------ Post added on Jul 23, 2022 at 10:16 AM
     
    • Like
    Reactions: dilshan87

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,646
    75,692
    113
    Mama President una nam karanne ban
    Competition ekak thiyala hodama SE waddo 100 thoragannawa.
    Unta lokuma loku salary ekak deela gov recruit karagannawa under single office. Aragena world market ekata compete karanna software daanawa hada hada.

    Collaborative veddi.

    1. Hoda worldclass virus ekak hadanawa okkotama kela welaa yanna Powerful antivirus guard ekak ekka.
    2. Web browser
    3. Social media
    4. Playstore
    etc.
    ------ Post added on Jul 23, 2022 at 10:16 AM
    Echara ona ne. Government eken startups tikak incubate kalanam hari.
     

    Sandy_Fdo

    Well-known member
  • Sep 12, 2021
    20,111
    23,339
    113
    Echara ona ne. Government eken startups tikak incubate kalanam hari.
    Arama karama ban patta efficient
    Ape huththalata kevita aran dakkanna one ne.

    Hodama 100 aran unta extra ordinary salary deelaa kala nam oka hodata hoyanna thibba.
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,620
    49,979
    113
    සේදවත්ත
    ඇත්තටම ඩොලර් ගේන්න ක්‍රමයක් නෑ නේද ලංකාවට :confused: අඩුම තරමේ සැලස්මක් ඉදරිපත් කරලා තියෙනවද ඩොලර් ගේන්න මෙන්න මේ ක්ශේත්‍ර දියුණු කරන්න ඕන කියලා ? ඇමතිකම් බෙදා ගන්නයි ණය ගන්න එක ගැන විතරයි නේද කතා වෙන්නේ.:confused: ඉතින් කොහොමද ගොඩ එන්නේ ?
    මොන ඩොලර් ද බන් .
     

    monson

    Well-known member
  • May 7, 2007
    25,755
    28,884
    113
    මොන ඩොලර් ද ? :lol:

    1. International trade agreements, linking with global supply chains (රට විකුණනවෝ, සුද්දන්ට රට පාවල දෙනවෝ , රස්සා නැති වෙනාවෝ )
    2. Labour law reforms (කම්කරු අයතීන් , රස්සා නැති වෙනාවෝ )
    3. Tax reforms (බුදු අම්මෝ බදු ගහනාවෝ )
    4. Land law reforms (රට විකුණනවෝ, සුද්දන්ට රට පාවල දෙනවෝ, america වට ඉඩම් දෙනවෝ )
    5. Invetment zones, free trade zones (රට විකුණනවෝ, සුද්දන්ට රට පාවල දෙනවෝ, america වට ඉඩම් දෙනවෝ, පරිසරය විනාස වෙනාවෝ )
    6. Export/Import trade law reforms (ඔක්කොම රටින් ගෙනාවෝ, දේශීය දේ නැති වෙනාවෝ )
    7. SOE reforms (විකුනන්වෝ )
    8. Human rights, good governance, etc , getting concessions like GSP+ ( සුද්දන්ට රට පාවල දෙනවෝ)
    9. Higher education reforms (eg: private universities) (අධ්‍යාපනය විකුනනාවෝ, නිදහස් අධ්‍යාපනය ඉවරෝ )
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,090
    1
    58,414
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    මොන ඩොලර් ද ? :lol:

    1. International trade agreements, linking with global supply chains (රට විකුණනවෝ, සුද්දන්ට රට පාවල දෙනවෝ , රස්සා නැති වෙනාවෝ )
    2. Labour law reforms (කම්කරු අයතීන් , රස්සා නැති වෙනාවෝ )
    3. Tax reforms (බුදු අම්මෝ බදු ගහනාවෝ )
    4. Land law reforms (රට විකුණනවෝ, සුද්දන්ට රට පාවල දෙනවෝ, america වට ඉඩම් දෙනවෝ )
    5. Invetment zones, free trade zones (රට විකුණනවෝ, සුද්දන්ට රට පාවල දෙනවෝ, america වට ඉඩම් දෙනවෝ, පරිසරය විනාස වෙනාවෝ )
    6. Export/Import trade law reforms (ඔක්කොම රටින් ගෙනාවෝ, දේශීය දේ නැති වෙනාවෝ )
    7. SOE reforms (විකුනන්වෝ )
    8. Human rights, good governance, etc , getting concessions like GSP+ ( සුද්දන්ට රට පාවල දෙනවෝ)
    9. Higher education reforms (eg: private universities) (අධ්‍යාපනය විකුනනාවෝ, නිදහස් අධ්‍යාපනය ඉවරෝ )
    I can't understand why @2osama is loving this comment! @2osama can you explain?
     

    hide_spider

    Well-known member
  • Feb 10, 2014
    1,301
    726
    113
    Dollar ගේන එවුන් කොහොමත් ගේනවා, ඒ ගේන Dollar හොරා කන එවුන් කොහොමත් හොරා කනවා. ඒ හොරා කාපු සල්ලි වල value වලින් පඩි ගන්න කුක්කෝ කොහොමත් රට කනවා.

    වෙන්නේ ඉතින් දැනටත් dollar ගේන එවුන් රට දාල යන එක තමයි.

    වහල්කමේ අවසානේ ඉතින් කුක්කොයි හොරුයි ඉතුරු වෙන එක
     

    Anonymous_Abstract

    Well-known member
  • Aug 7, 2018
    6,036
    4,570
    113
    Messier 87
    IT industry eka tama easima goda daana USD lankaawata genna. But unuth oya SG wala wage podi branches (just an office with no staff) daagena USD tika ehe tiyanawa SL genne natuwa.

    So ewatath regulations hadanna ona.
    we are not living in 1995. High competitive and very saturated market now a days. You need millions to invest on marketing. IT service or product couldn't survive without proper marketing in 2022 and again we are not living in 1995. Tooo late
     

    pathaleiretta

    Well-known member
  • Aug 18, 2015
    9,320
    21,339
    113
    ඔක්කොම එන්නෙ හිල් බෙලෙක්කෙ අල්ලගෙන. නය හෝ ආදාර බලාගෙන. 😌😌😌