
u e ballawa maruwada danneth na ban,habai thread topic eke hatiyata mama nam hithuwema u marai kiyala,paahara ballaචුට්ටක් බැලුවා.. මට නම් ඒක බලන්න හිතෙන්නේ නෑ බන්....![]()
![]()
![]()

ow banbalanna hithenne nh mchn![]()


oya vage kaalakanni heththata ovaye vipaka me aathmedima vidinna lebevaii mama eka sithin prarthana karanava.....


machan petition eketa join wenne!!!!thanx for the info machan!
