මුන්ට පිස්සු බන්...............

අනිවා මචන්, පිස්සු හු#න්නෙක් ඉදන් රෙප් කපනවා මේවා කියද්දි, බලහන් bumpවෙලා තියෙන thread ටික, කුල සීන් ආයෙ අදිනවා හෙමින් හෙමින්, ලොවෙත් මේ කේස් අදින උන් දකුනෙ තියා පැත්ත පලාතකවත් ඉන්න උන් නෙමි, වැඩි හරියක් fb එකේ එහෙම ඔය post හදන්නෙ හම්බ page adminලා
අපේ උන් කඩන්න පුලුවන් ලේසිම ක්රමේ තමයි ඕක.
දකුනෙ දකුනෙ කිය කිය ආයෙ බෙදෙන්න එපා බන්. මමත් මාතර. ඒත් දකුනෙ උන් විතරක් කරපු එකක් නෙමි මේක. සිංහලයො හැමෝම එකා වගේ එකට එකතුවෙලා ගොඩ දාපු ජයක්. මේක සිංහල රටේ සිංහලයොන්ගෙ ජයක් 


ehema nathuwa uba hithuwada mata puke amaruwak thiyenawa kiyala anith distrcit ganan noganna tharam. wena ewunta ehema athi. eth man hithanne meka eka lankawak kiyala. hama welawakama. hithata apu sathuta nisai me post eka damme. nikan walge pagagena dagalanna epa. ubata hambenna ona nam inbox waren. mama thotamune kollek.
උතුරු නැගෙනහිර ඉන්න සිංහල මිනිස්සු ඔක්කොම මේ පාර ගෝටට vote කලා මචං, ඒකයි මම කියන්නෙ මේ අපේ සිංහල මිනිස්සුන්ගෙ ජයක් කියලා
මනෝජය/ දිලීපයා/ විශ්වයා(සුපුන් අයියගෙ මල්ලි මගේ හොදම යාලුවා