දන්න ඔක්කොම සිංහල කඩ මේකට Suggest කරලා දාපියව්. ත
මේ සෙට් එක හරි මෙහෙම දෙයක් කරපු එක ගැන මාර සතුටුයි. අපි වෙනුවෙන් අපි.. අපිට දෙන්න තියෙන සප් එක අපේ ගෙවල් ලග, ලගම ටවුන් එකේ එහෙම තියෙන අපි දන්න කියන කඩවල්, ආයතන ටික මේ ඇප් එකට දාලා Support එකක් දෙන් එකනේ.. උන් Review කරලා හොදම ටික Approval කරයි..

ඇප් එක දාගෙන, Google Signin උනාම Side Menu එකේ ඇති, Add New Place කියලා Option එක..

Google Crowdsource ඛණ එකට අපේ උන් කරා වගේ නැතිව, දන්න කඩවල් වල හරි විස්තර දැම්මනම් ගොඩනේ.. අපිටම ලේසි..

go2go srilanka කියලා Google Playstore බලහං. නැත්නම් පහළින් ලිගුව.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nebulo.go2go
මේ සෙට් එක හරි මෙහෙම දෙයක් කරපු එක ගැන මාර සතුටුයි. අපි වෙනුවෙන් අපි.. අපිට දෙන්න තියෙන සප් එක අපේ ගෙවල් ලග, ලගම ටවුන් එකේ එහෙම තියෙන අපි දන්න කියන කඩවල්, ආයතන ටික මේ ඇප් එකට දාලා Support එකක් දෙන් එකනේ.. උන් Review කරලා හොදම ටික Approval කරයි..


ඇප් එක දාගෙන, Google Signin උනාම Side Menu එකේ ඇති, Add New Place කියලා Option එක..


Google Crowdsource ඛණ එකට අපේ උන් කරා වගේ නැතිව, දන්න කඩවල් වල හරි විස්තර දැම්මනම් ගොඩනේ.. අපිටම ලේසි..

go2go srilanka කියලා Google Playstore බලහං. නැත්නම් පහළින් ලිගුව.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nebulo.go2go
Last edited:

මට හිනාවෙලා සෑර් කියලා කතා කරලා පිලිගන්න මුස්ලිම් කඩේට නොගිහින් ඉන්න මටනම් බෑ 
( ඒත් කාටවත් කියන්න එපා ).බටහිර රටවල් වලට බැනලා වැඩක් නෑ (එන්ගලන්තය හැර.ඔකුන් තමයි නුවර එලියෙයි උතුරෙයි දෙමලු බෝ කලේ ) පිටරට්ටු මද්යස්තවයි මෙරට ප්රශ්න දිහා බලන්නේ උන් එක ජාතියකට කඩේ යන්නේ නෑ . මේ විනාශය වලක්වගන්නනම් ජාතින්ට වෙන්වුනු පලාත් තියාගන්න හොද නෑ . හැමෝම මිශ්රවෙලයි ජීවත් වෙන්න ඔනේ .මුල් කාලේ ගැටුම් ඇති වුනත් පස්සේ පස්සේ එහෙම වෙන්නේ නෑ . එකට හිටියම .හෑමෝම ජාති අනුව වෙන් නොවුනු එකම පාසලකට යන්න ඔනේ . සිoහල අය උතුරු නැගෙනහිර සහ කදුකරයේ පදින්චි කරන්න ඔනේ ..දෙමල මුස්ලිම් අයටත් කැමතිනම් දකුණේ පදින්චි වෙන්න එන්නයි කියලා ආරාධනා කරන්න ඔනේ ..
.ඒත් සමග ධර්මපාලද හම්බයෙක් වීම නොවැලැක්විය හැකි බව තරයේ සිතේ තබා ගන්න ..