ළමයින් නැ කියල දුක් වෙන්න එපා. අනිත් ය කියන දේවල් ගණන් ගන්න එපා. ළමයින් නැති උනාම තියෙන වාසි ගැන හිතන්න. තමන් කැමති දෙයක් කැමති වෙලාවක කරන්න පුළුවන්. ඉස්කෝල ප්රශ්න නැ. එක හරි නිදහස් ජීවිතයක් කියල හිතන්න. විනෝදාංශ හොයා ගන්න. පොත් කියවීම, TV Series බැලීම, Movies බැලීම, කෑම ජාති හැදීම වගේ. හැමවෙලාවෙම positive ඉන්න.
අපි ඉන්නේ මේ විදිහට.
අපිත් tube babies try කළා 4 පාරක්. හරිගියේ නැ. ඔක්කොම miscarriage උනා. තව කළල 4 ක් freeze කරලා තියනවා එත් අපි තීරණය කල එම කළල ගර්භාශයේ තැන් පත් නොකර ඉන්න. හේතුව දැන් අපට ළමුන් නැතුව ඉඳල පුරුදු වෙලා, ළමුන් ඉන්න එක කරදරයක් කියල හිතෙනවා. හැබැයි අපි ළමයින් ට ආදරේ නැතුව නෙවේ. අපි අපේ සහෝදර සහෝදරයින් ගේ, යාළුවන් ගේ ළමුන් ට ගොඩක් ආදරෙයි. ඒ ළමයින් අපටත් ආදරෙයි.
දැනට tube babies වැඩේට ලක්ෂ 25 විතර වියදම් උනා. අපිට හරි ගියේ නැති උනාට, අපිත් එක්කම treatment කරපු සමහර අයට හරි ගියා. ඉතින් එකට වාසනාව හරි අවාසනාව තියෙන්න ඕනේ. සල්ලි තිබුනට මදි. එත් සල්ලි තියෙනවා නම් උත්සහ නොකර ඉන්නත් එපා. මොකද කවද හරි හිතෙන්න පුළුවන් අපි සල්ලි තිබිලත් tube babies try කලේ නැ කියල.
අපි ඉන්නේ මේ විදිහට.
අපිත් tube babies try කළා 4 පාරක්. හරිගියේ නැ. ඔක්කොම miscarriage උනා. තව කළල 4 ක් freeze කරලා තියනවා එත් අපි තීරණය කල එම කළල ගර්භාශයේ තැන් පත් නොකර ඉන්න. හේතුව දැන් අපට ළමුන් නැතුව ඉඳල පුරුදු වෙලා, ළමුන් ඉන්න එක කරදරයක් කියල හිතෙනවා. හැබැයි අපි ළමයින් ට ආදරේ නැතුව නෙවේ. අපි අපේ සහෝදර සහෝදරයින් ගේ, යාළුවන් ගේ ළමුන් ට ගොඩක් ආදරෙයි. ඒ ළමයින් අපටත් ආදරෙයි.
දැනට tube babies වැඩේට ලක්ෂ 25 විතර වියදම් උනා. අපිට හරි ගියේ නැති උනාට, අපිත් එක්කම treatment කරපු සමහර අයට හරි ගියා. ඉතින් එකට වාසනාව හරි අවාසනාව තියෙන්න ඕනේ. සල්ලි තිබුනට මදි. එත් සල්ලි තියෙනවා නම් උත්සහ නොකර ඉන්නත් එපා. මොකද කවද හරි හිතෙන්න පුළුවන් අපි සල්ලි තිබිලත් tube babies try කලේ නැ කියල.


