මේක නවත්වන්න ක්රමයක් නැත්ද බ්රෝ? ලොකු ඒව කාල ඉවර කරල දැන් කන්නෙ පොඩි ගෙඩි. මිනිස්සුන්ට පොඩ්ඩක් වත් බය නැහැ .
තුවක්කුවක් ගනින් බන්. කැරියොන්ව බාවල දාපන්මේක නවත්වන්න ක්රමයක් නැත්ද බ්රෝ? ලොකු ඒව කාල ඉවර කරල දැන් කන්නෙ පොඩි ගෙඩි. මිනිස්සුන්ට පොඩ්ඩක් වත් බය නැහැ .
මේක නවත්වන්න ක්රමයක් නැත්ද බ්රෝ? ලොකු ඒව කාල ඉවර කරල දැන් කන්නෙ පොඩි ගෙඩි. මිනිස්සුන්ට පොඩ්ඩක් වත් බය නැහැ .
air rifle එකක් අරන් හුකෝලා දාපන්, මරලා ගොඩක් ගහලා ෆොටෝ ටික FB දාපන්, දාල අමන්දා වගේ ෆෙමිනිසිට් හුත්තියෙක්ව ටැග් කරපන්.තුවක්කුවක් ගනින් බන්. කැරියොන්ව බාවල දාපන්
ආහ් ඕනම්, යාලුවන්ට ටිකට් විකුනපන් වත්තට ඇවිල්ලා හන්ටින් පාරක් දාන්න
Ketapola laser hi karapuමේක නවත්වන්න ක්රමයක් නැත්ද බ්රෝ? ලොකු ඒව කාල ඉවර කරල දැන් කන්නෙ පොඩි ගෙඩි. මිනිස්සුන්ට පොඩ්ඩක් වත් බය නැහැ
මරන්න හිත දෙන්නේ නැතන්ම්, හොද පවරෆුල් Paint Ball gun එකක් ගනින් තියපන් Paint Bullet පුපුරලා උන්ගේ ඇග පුරා තීන්ත ගෑවෙන විදියට (මේක මට හිතුන අදහසක්)
නිදහසෙ හිතන....හීනෙන් වත් පව් නොකෙරන කුරුස බල්ලෙක් detectedair rifle එකක් අරන් හුකෝලා දාපන්, මරලා ගොඩක් ගහලා ෆොටෝ ටික FB දාපන්, දාල අමන්දා වගේ ෆෙමිනිසිට් හුත්තියෙක්ව ටැග් කරපන්.
ආහ් ඕනම්, යාලුවන්ට ටිකට් විකුනපන් වත්තට ඇවිල්ලා හන්ටින් පාරක් දාන්න
GDP එක බලන් ඉන්දිද්දි වෑඩි වෙනවඅපෙත් 8ක් විතර කාල තිබ්බ එක දවසකමේක නවත්වන්න ක්රමයක් නැත්ද බ්රෝ? ලොකු ඒව කාල ඉවර කරල දැන් කන්නෙ පොඩි ගෙඩි. මිනිස්සුන්ට පොඩ්ඩක් වත් බය නැහැ .
මරන එක තමා සාර්තකම.
උන් කන්නේ නෑ ඒවා. විනාස කරනවා විතරයි. බඩගින්නට කෑවනම් හිත හදාගන්න තිබ්බ.ඕවල ඉතින් උන්ටත් අයිතියක් තියනව .![]()
අනිවා. ගමේ උන් විඳින දුක දන්නෙ එතන උන් මිසක් කොළබ ගෙදර කාමරේ ඉඳන් සත්ව අහිංසාව ගැන හෑලි ලියන එක එක හුත්තන්ට නෙවී බන්.Eka eka mokak kiwwath oka therenne prashne thiyana unta.. korona kale rilaw 20 kata vada loku ranchuvak avaa.. ape gedara pol gas 15 vage thibilath kaden pol ganna unaa. Passe Air rifle ekak genava.. dan ape vaththata enne naa vaten yanava.. apu gaman ithin gun eka aran yanna oni.. rilaw 2 k vage vadila marila thiyanava.. eth enava..
ආහ් ඕනම්, යාලුවන්ට ටිකට් විකුනපන් වත්තට ඇවිල්ලා හන්ටින් පාරක් දාන්න