කාටද Survey ID එක ඕනෙ?
20% ඩිස්කවුන්ට් එකක් හම්බෙනව
මෙදාපාරනං ඉස්සො නෑ කියල සිංහලෙන් හරි පුරෝනව
ගාණ වැඩිම පීස එකක් 
20% ඩිස්කවුන්ට් එකක් හම්බෙනව
මෙදාපාරනං ඉස්සො නෑ කියල සිංහලෙන් හරි පුරෝනව



Delivery delay wei petrol gahanna gihinකාටද Survey ID එක ඕනෙ?
20% ඩිස්කවුන්ට් එකක් හම්බෙනව
මෙදාපාරනං ඉස්සො නෑ කියල සිංහලෙන් හරි පුරෝනවගාණ වැඩිම පීස එකක්
![]()
double cheese pizza ganin, eka pattaකාටද Survey ID එක ඕනෙ?
20% ඩිස්කවුන්ට් එකක් හම්බෙනව
මෙදාපාරනං ඉස්සො නෑ කියල සිංහලෙන් හරි පුරෝනවගාණ වැඩිම පීස එකක්
![]()
චීස් විතරද?double cheese pizza ganin, eka patta
double cheese pizza ganin, eka patta
ow bnDouble chicken & cheese neda
Eka nan rasay