දියණියගේ.විවාහයට.ගත්.ලක්ෂ.75.අහිමි.වූ.කම්පන&#3

shana

Member
May 4, 2006
292
23
0
මහා ලොකු උගත්තු ඒ උනාට කථා කරන්නේ මාළු කාරයෝ වගේ.ආගමත් ගාවගෙන.උගත් කම වැඩි හින්දා වෙන්න ඇති.:rofl:

koheda ban agamak gavagena thiyenne ???? :angry:
 

Sadun Buwa

Well-known member
  • Oct 7, 2012
    18,422
    2,039
    113
    UNP BANK ROBBERY 2015
    ! sadun amma ko?, ! sadun ge amma baduwa,



    මේක දාපු පො#නයාගේ අම්ම වේ#කමේ යනව ඇති.පව් ඉතින් මට දුකයි උබ ගැන.:(
     

    luxmen

    Member
    Jul 17, 2012
    15,961
    540
    0
    Money big amount ekak geniyana kota hodha security ekak denna ona nedha? Bank wala ha banks avata mankolla karayo inna puluwan . Mokadha mankolla karayo dannawa salli thiyena aya banks walata enawa kiyala. Eka nisa David mahatha meeta wada parissam viya yuthuwa thibuna. Anith karuna nam money cash nokara checks , bank wire wage evalin payment karanna puluwanne. Money cash nokara.
     
    Last edited:

    kites

    Well-known member
  • Feb 18, 2010
    7,881
    1,679
    113
    බලු වැඩ, මුන් කොහොම ඉතින් ජිවත් වෙයිද ? කවුරු හරි තාත්තා කෙනෙක් දුවගේ මගුල් ගෙදරට ගෙනාපු සල්ලි හොරකම් කරලා........ කවදා හරි මහ පාරේ බල්ලෝ වගේ මැරිලා ඉදි. :yes::yes:

    දැන් ඒ මනුස්සයත් නැ දුවට මගුලට තිබ්බ සල්ලිත් නෑ තාත්තත් නෑ:sorry::sorry::sorry:


    sirawata ban
    horakan karapu we$ige puthala tika widawala marenne :yes::yes::yes:
     

    coolkasun

    Well-known member
  • Sep 1, 2008
    21,255
    2,452
    113
    37
    ඔය සල්ලි කොහොමත් නැති වෙන්න තිබ්බ දෙයක්නේ.ඉතින් මොකට දුක් වෙනවද.:rolleyes:

    අනේ යකෝ , උඹට කියන්න දේවල් නෑ
     

    luxmen

    Member
    Jul 17, 2012
    15,961
    540
    0
    Mankolla karayo kawada hari nakiwela hari marenakota uge mind eka uta kiyawi u mankollayak deepu maha aparadha karayek kiyala. Marennna issella unath oya mankolla salli walin kana bona kota hithata ekagawa uge hithata sathutak nam ena ekak naha. Uge hitha dannawa u kannne bonne mankolla kapu salli walin kiyala. Satutak wenuwata dukak thama uge hithata enne. Sadaranawa mahansiyen podi ganak unath earn karala , Wade ekakui Kahata koppayakui gatthama Hadawathata ekagawa real sathutak ganna puluwan.
     
    Last edited: