machan, ara boruwen jeewath wena hora nekatha genath thered 1k dapanko.u tma elakiriye boruwa wapuranne
අහ් හොනස්ට් කිලර් කොහොමද මොකෝ මේ ID එක මාරු කරලා. අරන්චියේ හැටියට ඔයාට කස්ටියක් අතවර කරාලු නේද 



machan, ara boruwen jeewath wena hora nekatha genath thered 1k dapanko.u tma elakiriye boruwa wapuranne


diya rakus = gayathra = gasa84
අහ් හොනස්ට් කිලර් කොහොමද මොකෝ මේ ID එක මාරු කරලා. අරන්චියේ හැටියට ඔයාට කස්ටියක් අතවර කරාලු නේද
machan, ara boruwen jeewath wena hora nekatha genath thered 1k dapanko.u tma elakiriye boruwa wapuranne



අහ් හොනස්ට් කිලර් කොහොමද මොකෝ මේ ID එක මාරු කරලා. අරන්චියේ හැටියට ඔයාට කස්ටියක් අතවර කරාලු නේද
ඔන්න ඕක අල්ලලා දාපල්ලා....
මම ඒ වෙලාවෙත් කිව්වෙ සාධක නැතුව පිළිගන්න බෑ කියල........
අනික ලොක්කත් සද්දක් නෑ........
මචං දිය‘කුස්, ගයා......ඔන්න ඕව අල්ලලා දාපල්ලා බං.......
ඌ කරපු දේම උඹල කරන්න ඕන නෑනේ.............



නැකැත් රාල;16333614 said:පවු බන් කරකියා ගන්න දෙයක් නැතුව දියරකුස්ගෙන් සහය පතන්න ඇවිත්.. උගෙයි මගෙයි අදහස් වල නොගැලපීම් තිබ්බට අපි දෙන්නගෙන් එකෙක්වත් හම්බ නෙමෙයි.



ඔන්න ඕක අල්ලලා දාපල්ලා....
මම ඒ වෙලාවෙත් කිව්වෙ සාධක නැතුව පිළිගන්න බෑ කියල........
අනික ලොක්කත් සද්දක් නෑ........
මචං දිය‘කුස්, ගයා......ඔන්න ඕව අල්ලලා දාපල්ලා බං.......
ඌ කරපු දේම උඹල කරන්න ඕන නෑනේ.............
උයා මෙහෙ 
අහ්හ්.ඉවොක් අපතය,අම්ම ගෙදර ඇවිත් එහෙමද කිව්වේ.ඒ මට අතවර කරන්න ආපු උන් නෙමෙය් බන්.අම්මට පෝලිම් දාන්න හිටපු සෙට් එක ගැන කියන්න ඇත්තේ


නැකැත් රාල;16333737 said:



ඔයි අන්න බාප්පා උබේ ගෙට රි0ගලාඅනේ පැටියට තරහා ගිහිල්ලා කෝ කෝ කෝ හොටු ගොඩ.. මොකෝ මේ උයා හොනෙස්ට් නෙම නම් උයාට තරහා යන්නේ නැහැ නේ![]()

ඔයි අන්න බාප්පා උබේ ගෙට රි0ගලා![]()

ඔව්......!!දත් කිම්බිඋයා මෙහෙ
![]()




ඔව්......!!
ඇයි අවුල් ද තොට ගස් උරුලෑව............????![]()