
Pena widiyata machan ehama loku literacy ekak tiyena dial ekak newi. BUt ehema baluwama muge content pattai.Muge content patta. podi aulakt tynne hemawelema "aye itin kiyaala wedak ne" kiyala kywan ek witri![]()
Sira Sira.. Pora bokken kathakrna dial ekak kiyala terenawaPena widiyata machan ehama loku literacy ekak tiyena dial ekak newi. BUt ehema baluwama muge content pattai.
Ara Indrajith ponnayage video nathi slide show ekak pamanak athi voice over karapu hutthe video ekata wada 1000 gaanak hondai meka.

Mamanan kamathi meh wage simple natural vlogs balannaow ithin pan eka yakada badu kadekin genawa wage nam thama.but ithin paruwe badu tikadagena gihin karana wadak ne podi podi dewal amathaka wenawane kohomath. anith eka bn ohomama hithuwoth lankawe mas malu thiya elawalu wath ehema kanna wenne na, un bima dala thiyagena wikunala ehema apirisidui bn.
mamath ekata kamathi bn, arawaye fake, artficial gathiya danenawa. meka natural nisa set nam set nathnam na. arwa thani fake.Mamanan kamathi meh wage simple natural vlogs balanna
ඔය profile එකේ ඉන්නේ දේවදත්තද?ලස්සන වීඩියෝ එකක් දැම්මම එළකිරි එකේ ඉන්න හාමුදුරුවෝ මාළුන්ගේ ආත්මේ පාවල දෙන්න හදනව ඒ පාර ඉතින්.
Ow nishanayage liqour channel ekath patta.thawa utube eke tiyanawa ara kello wagayak karana channels wagayak.village type ekata.henama artificial.mamath ekata kamathi bn, arawaye fake, artficial gathiya danenawa. meka natural nisa set nam set nathnam na. arwa thani fake.
thawa mekema kollek karana adi pudi gahana channel ekak thiyenawa "the liquor bros" kiyala, mata ekath set, henama athal eke katayak danne nathuwa real ekata wade karanawa.
Ow nishanayage liqour channel ekath patta.thawa utube eke tiyanawa ara kello wagayak karana channels wagayak.village type ekata.henama artificial.