දූපතේ දැල්ලො කරිය - ආතල් එකක් තමයි

tharakaf

Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,660
    75,725
    113
    Muge content patta. podi aulakt tynne hemawelema "aye itin kiyaala wedak ne" kiyala kywan ek witri :lol:
    Pena widiyata machan ehama loku literacy ekak tiyena dial ekak newi. BUt ehema baluwama muge content pattai.

    Ara Indrajith ponnayage video nathi slide show ekak pamanak athi voice over karapu hutthe video ekata wada 1000 gaanak hondai meka.
     

    Flok1

    Active member
  • Sep 23, 2022
    80
    206
    33
    Silicon Valley
    Pena widiyata machan ehama loku literacy ekak tiyena dial ekak newi. BUt ehema baluwama muge content pattai.

    Ara Indrajith ponnayage video nathi slide show ekak pamanak athi voice over karapu hutthe video ekata wada 1000 gaanak hondai meka.
    Sira Sira.. Pora bokken kathakrna dial ekak kiyala terenawa:)
    And yes, even deweni inima is better than indrajith's shitty content
     
    • Haha
    Reactions: tharakaf

    OverSyze

    Well-known member
  • Jun 25, 2022
    5,366
    1
    5,054
    113
    Sin-tertainment Den
    ow ithin pan eka yakada badu kadekin genawa wage nam thama. :poop: but ithin paruwe badu tikadagena gihin karana wadak ne podi podi dewal amathaka wenawane kohomath. anith eka bn ohomama hithuwoth lankawe mas malu thiya elawalu wath ehema kanna wenne na, un bima dala thiyagena wikunala ehema apirisidui bn.
    Mamanan kamathi meh wage simple natural vlogs balanna
     
    • Like
    Reactions: Draco Malfoy

    Draco Malfoy

    Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    Mamanan kamathi meh wage simple natural vlogs balanna
    mamath ekata kamathi bn, arawaye fake, artficial gathiya danenawa. meka natural nisa set nam set nathnam na. arwa thani fake.
    thawa mekema kollek karana adi pudi gahana channel ekak thiyenawa "the liquor bros" kiyala, mata ekath set, henama athal eke katayak danne nathuwa real ekata wade karanawa.
     

    avjayarathne

    Well-known member
  • Sep 13, 2021
    9,765
    29,993
    113
    Kandy
    ලස්සන වීඩියෝ එකක් දැම්මම එළකිරි එකේ ඉන්න හාමුදුරුවෝ මාළුන්ගේ ආත්මේ පාවල දෙන්න හදනව ඒ පාර ඉතින්.
    ඔය profile එකේ ඉන්නේ දේවදත්තද?
     

    OverSyze

    Well-known member
  • Jun 25, 2022
    5,366
    1
    5,054
    113
    Sin-tertainment Den
    mamath ekata kamathi bn, arawaye fake, artficial gathiya danenawa. meka natural nisa set nam set nathnam na. arwa thani fake.
    thawa mekema kollek karana adi pudi gahana channel ekak thiyenawa "the liquor bros" kiyala, mata ekath set, henama athal eke katayak danne nathuwa real ekata wade karanawa.
    Ow nishanayage liqour channel ekath patta.thawa utube eke tiyanawa ara kello wagayak karana channels wagayak.village type ekata.henama artificial.