දේශමාමකත්වය ගැන වැඩියෙන්ම කතා කරපු අයනෙ රට දාල යන්න හදන්නෙ
Mehe loku level dagena inna un ehe equality eke innawa... Mehe awama mokaddo loku level ekak maintain karanawa... Lolමුන්ට ලංකාවෙ මෙච්චර popularity එකක් තියන් ඕස්ට්රේලියාවට යන්නෙ අයි බන්? මුන්ට එහෙ තියෙන opportunities මොනවද?
unta ehe mukuth opportunity ekak naha mehen game deela hoyapu salli nidahase wiyadam karannai ona..මුන්ට ලංකාවෙ මෙච්චර popularity එකක් තියන් ඕස්ට්රේලියාවට යන්නෙ අයි බන්? මුන්ට එහෙ තියෙන opportunities මොනවද?

මුන්ට ලංකාවෙ මෙච්චර popularity එකක් තියන් ඕස්ට්රේලියාවට යන්නෙ අයි බන්? මුන්ට එහෙ තියෙන opportunities මොනවද?
බලන් කොච්චර අතේ ගහන්න උවමනාව තිබ්බත් රට වෙනුවෙන් ඒ කතාකරපු වේදනාවේ කටහඬ මතක් වෙනකොට අතේ ගහන්න හිත් දුන්නෙ නෑ. පවක් කරගන්නව වගේ හැඟීමක් තමයි තිබ්බෙ. එහෙමයි මම උබට සැලකුවෙ. මට අද කන්න නෑ. බ්රොකොලි බෑයක් 3500යි හුත්තියෙ.

ඔසී පත්තර වලත් යන්නේ ලංකාවේ ගෙවල් විකුණන ad මුළු ලංකාවම යනවද කොහෙද
![]()
ලියාපදිංචි ගාස්තු ගෙවනවානේ බන් ඔප්පු ලියාපදිංචි කරද්දී.අනික ලංකාවේ බැංකුවකින් සල්ලි ගන්න ගියාම මාර අමාරුයි ඊට පස්සේඅඩෝ එහෙම රට ඉඳන්ම ෆොරීන් කරන්සි වලින් විකිණුවාම උන්ඩියල් කිරීමක් නේ. රටට කොහොමද ඩොලර් එන්නේ. නීති ගැටළු නැද්ද?
To my knowledge, her parents have already become Australian citizensthis bitch can do nothing there. she will have to either do cleaning or work in coles or woolsworth. even that also not sure. they maybe kings on media here but thats because its in sinhala and we got nothing else. but over in australia she might not even do a job
තරුණයෝ යනවා නාකි එනවා. No Forex exchanging only ownership. ( a type of Undial / Hawalaඔසී පත්තර වලත් යන්නේ ලංකාවේ ගෙවල් විකුණන ad මුළු ලංකාවම යනවද කොහෙද
![]()
බලන් කොච්චර අතේ ගහන්න උවමනාව තිබ්බත් රට වෙනුවෙන් ඒ කතාකරපු වේදනාවේ කටහඬ මතක් වෙනකොට අතේ ගහන්න හිත් දුන්නෙ නෑ. පවක් කරගන්නව වගේ හැඟීමක් තමයි තිබ්බෙ. එහෙමයි මම උබට සැලකුවෙ. මට අද කන්න නෑ. බ්රොකොලි බෑයක් 3500යි හුත්තියෙ.
ඔසී පත්තර වලත් යන්නේ ලංකාවේ ගෙවල් විකුණන ad මුළු ලංකාවම යනවද කොහෙද
![]()
අඩෝ එහෙම රට ඉඳන්ම ෆොරීන් කරන්සි වලින් විකිණුවාම උන්ඩියල් කිරීමක් නේ. රටට කොහොමද ඩොලර් එන්නේ. නීති ගැටළු නැද්ද?
ලියාපදිංචි ගාස්තු ගෙවනවානේ බන් ඔප්පු ලියාපදිංචි කරද්දී.අනික ලංකාවේ බැංකුවකින් සල්ලි ගන්න ගියාම මාර අමාරුයි ඊට පස්සේ
තරුණයෝ යනවා නාකි එනවා. No Forex exchanging only ownership. ( a type of Undial / Hawala