දෙරණේ "දිල්කා" ලංකාව හැර යාමට සැරසෙයි...

raman2

Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,010
    12,100
    113
    this bitch can do nothing there. she will have to either do cleaning or work in coles or woolsworth. even that also not sure. they maybe kings on media here but thats because its in sinhala and we got nothing else. but over in australia she might not even do a job
    since she is a well known media figure in sri lanka, she can apply for a refugee visa with ease...
    after that, you are all so called Aussies required to pay taxes in order to provide for her and allow her to live a great life at the expense of Australia..
    don't worry she doesn't require a job.. your tax money at work..:lol:
     
    • Like
    Reactions: beam_tech

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    තරුණයෝ යනවා නාකි එනවා. No Forex exchanging only ownership. ( a type of Undial / Hawala
    එක නම් ඇත්ත
    බ්‍රොකොලි ගෙඩිය 7000යි බෑය 3500 යි 🫢
    දිල්කගෙ ගෙඩිය තමා කන්න වෙන්නෙ @2osama පොන්නයෝ 😆



    හුට්ටො කෝටි 85+ කට ඔය කුණුගොඩේ ගෙවල් ගන්න පිස්සොත් ඉන්නවද 😹😹😹



    භාණ්ඩ හුවමාරු කරනවා. ඒක නීතියෙන් තහනං නෑනෙ 😆
    ------ Post added on Jan 16, 2024 at 7:06 PM
    :D
    මරු අයිඩියා එක හැබැයි.
    හොඳ ගානකට දෙන්න පුළුවන් මෙහෙම රට එකෙක්ට ටාගට් කරන්න පුළුවන් නම්.
    ලෝකල් මාර්කට් එකේ ඉඩම් දැන් යන්නෙත් නෑ නේ.
    රට යන උන්ටත් වටිනවා
    ඔව් බන් මෙහෙ උන්වත් දැන් ගන්නේ නෑ ඉඩම්
     

    sliit_kolla

    Well-known member
  • Jul 26, 2017
    1,850
    2,761
    113
    දිල්කාට ෆිල්ඩ් එකේ උන් කියන්නේ හඩු දිල්කා කියල , ගැනි නාන්නේ නෑලු ,
    ඒ උනාට රාජපක්සලගේ රෙදි නම් මදි නොකියන්න හේදුව

    අඩේ උබ කොහොමද ඒක දන්නේ, කතාව ඇත්ත.
    මේකි දෙරනේ කාත් එක්ක හරි සෙට් වෙලා හිටියද? :rolleyes:
     

    neyohk

    Well-known member
  • Oct 31, 2015
    16,280
    17,266
    113
    එක නම් ඇත්ත

    :D

    ඔව් බන් මෙහෙ උන්වත් දැන් ගන්නේ නෑ ඉඩම්

    මුස්ලිම් උන්වත් ඉඩම් ගන්නෙ නැද්ද?
     

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,615
    17,700
    113
    Auckland
    ඔසී පත්තර වලත් යන්නේ ලංකාවේ ගෙවල් විකුණන ad මුළු ලංකාවම යනවද කොහෙද

    Untitled.jpg

    AUD 400k deela aniwatte geyak ganne mokada bun :lol:
     
    • Haha
    Reactions: shenat

    SLHodahitha

    Well-known member
  • Nov 8, 2017
    3,089
    2,979
    113
    ::0
    elakiri.com
    ඔක්කොම කුණු ඕස්ට්‍රේලියාවට😹
    tasan karayage thred bump karana set wei awilla lol

    මුන්ට ලංකාවෙ මෙච්චර popularity එකක් තියන් ඕස්ට්‍රේලියාවට යන්නෙ අයි බන්? මුන්ට එහෙ තියෙන opportunities මොනවද?
    nothing... badapu eka student awith ethi
    ------ Post added on Jan 17, 2024 at 5:28 AM
     
    • Haha
    Reactions: Antare 2.8

    SLhuman

    Well-known member
  • Jan 8, 2016
    4,071
    4,628
    113
    since she is a well known media figure in sri lanka, she can apply for a refugee visa with ease...
    after that, you are all so called Aussies required to pay taxes in order to provide for her and allow her to live a great life at the expense of Australia..
    don't worry she doesn't require a job.. your tax money at work..:lol:
    first of all you dont get refugee visa like that my friend. just because shes from some channel. and the second is even if she gets some visa she wont be entitled for benefits just like that. and finally even she gets it wont be a huge amount in Australian standards.
     
    • Like
    Reactions: shenat

    EVC

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    28,997
    21,208
    113
    ඔසී පත්තර වලත් යන්නේ ලංකාවේ ගෙවල් විකුණන ad මුළු ලංකාවම යනවද කොහෙද

    Untitled.jpg
    AMBOOOO
    pattharakiwewa nam hari
    :ROFLMAO: :ROFLMAO:

    ගෝටා ගේන්නට මැරී මැරී පුක දීලා
    දොස්තර සාෆි වද නාටක රග පාලා
    වියත්මගේ පුකේ හිලට දිව දාලා
    බැල්ලිගෙ දුව දැන් යනවා රට දාලා


    Sanwardhana-News.gif
    වියත්මගේ පුකේ හිලට දිව දාලා

    🤗 🤗

    ------ Post added on Jan 17, 2024 at 9:04 AM
     
    • Haha
    Reactions: Chimpanzee Putha

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,969
    28,894
    113
    ඔසී පත්තර වලත් යන්නේ ලංකාවේ ගෙවල් විකුණන ad මුළු ලංකාවම යනවද කොහෙද

    Untitled.jpg
    Oya pol akuren gahala tiyenne SL community newspaper kiyela
     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    ලංකාවෙ මුන් කොහොමද බන් නිදහසෙ ජීවත් වෙන්නෙ. පාරක ගියත් ගද දිල්ක කියල හැමෝම දන්නවනෙ.

    මම ඉන්න රටෙ ජීවත් වෙනව ලොකෙ ජනප්‍රියම එවුන් ගෙවල් අරන්. ඇමරිකාවෙ එංගලන්තෙ උන්ට ජීවත් වෙන්න බෑ පැපරාසි අනන් මනන් එවුන් ෆෑන්ස්ල එක්ක. ඒ සීන් එක වදයක් වෙනව.

    uba innne Germany neda?

    ඔසී පත්තර වලත් යන්නේ ලංකාවේ ගෙවල් විකුණන ad මුළු ලංකාවම යනවද කොහෙද

    Untitled.jpg

    dan thiyenne udeta oka kiywanna chathurayawa eheta ganna eka :lol:
    ------ Post added on Jan 17, 2024 at 10:29 AM
     

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    මුස්ලිම් උන්වත් ඉඩම් ගන්නෙ නැද්ද?
    බිස්නස් නැති වෙනකොට මුස්ලිම් සිංහල කියලා නෑ

    AUD 400k deela aniwatte geyak ganne mokada bun :lol:

    ඔය පැත්ත හැබැයි නිදහස් බන්. හැබැයි ඉඩමක් අරණ ගෙයක් හදා ගන්න පුළුවන් AUD 150,000කින් වගේ
    AMBOOOO
    pattharakiwewa nam hari
    :ROFLMAO: :ROFLMAO:


    වියත්මගේ පුකේ හිලට දිව දාලා

    🤗 🤗

    ------ Post added on Jan 17, 2024 at 9:04 AM
    ads එකක් ඇයි
    Oya pol akuren gahala tiyenne SL community newspaper kiyela
    හරි බන් ඔසී වල ගහන එකක් නේ එත්
    uba innne Germany neda?



    dan thiyenne udeta oka kiywanna chathurayawa eheta ganna eka :lol:
    ------ Post added on Jan 17, 2024 at 10:29 AM
    :lol:
     

    SDCR

    Well-known member
  • Dec 24, 2020
    7,637
    7,702
    113
    කරන්ඩ පුලුවන් ජරාවැඩ ඔක්කොම කරල ගොන්නුන්ට චන්ද දීල රට පනිනව...