since she is a well known media figure in sri lanka, she can apply for a refugee visa with ease...this bitch can do nothing there. she will have to either do cleaning or work in coles or woolsworth. even that also not sure. they maybe kings on media here but thats because its in sinhala and we got nothing else. but over in australia she might not even do a job

උඹේ අම්මාගේ බැය කාපං හිගන පොන්නයා
එක නම් ඇත්තතරුණයෝ යනවා නාකි එනවා. No Forex exchanging only ownership. ( a type of Undial / Hawala
බ්රොකොලි ගෙඩිය 7000යි බෑය 3500 යි 🫢
දිල්කගෙ ගෙඩිය තමා කන්න වෙන්නෙ @2osama පොන්නයෝ
හුට්ටො කෝටි 85+ කට ඔය කුණුගොඩේ ගෙවල් ගන්න පිස්සොත් ඉන්නවද
භාණ්ඩ හුවමාරු කරනවා. ඒක නීතියෙන් තහනං නෑනෙ
------ Post added on Jan 16, 2024 at 7:06 PM

ඔව් බන් මෙහෙ උන්වත් දැන් ගන්නේ නෑ ඉඩම්මරු අයිඩියා එක හැබැයි.
හොඳ ගානකට දෙන්න පුළුවන් මෙහෙම රට එකෙක්ට ටාගට් කරන්න පුළුවන් නම්.
ලෝකල් මාර්කට් එකේ ඉඩම් දැන් යන්නෙත් නෑ නේ.
රට යන උන්ටත් වටිනවා
දිල්කාට ෆිල්ඩ් එකේ උන් කියන්නේ හඩු දිල්කා කියල , ගැනි නාන්නේ නෑලු ,
ඒ උනාට රාජපක්සලගේ රෙදි නම් මදි නොකියන්න හේදුව
මේකි දෙරනේ කාත් එක්ක හරි සෙට් වෙලා හිටියද?අඩේ උබ කොහොමද ඒක දන්නේ, කතාව ඇත්ත.

එක නම් ඇත්ත
ඔව් බන් මෙහෙ උන්වත් දැන් ගන්නේ නෑ ඉඩම්
ඔසී පත්තර වලත් යන්නේ ලංකාවේ ගෙවල් විකුණන ad මුළු ලංකාවම යනවද කොහෙද
![]()

AUD 400k deela aniwatte geyak ganne mokada bun![]()
tasan karayage thred bump karana set wei awilla lolඔක්කොම කුණු ඕස්ට්රේලියාවට![]()
nothing... badapu eka student awith ethiමුන්ට ලංකාවෙ මෙච්චර popularity එකක් තියන් ඕස්ට්රේලියාවට යන්නෙ අයි බන්? මුන්ට එහෙ තියෙන opportunities මොනවද?
හෝව් හෝව් හෝව් කට ඉස්සර කරගන්නෙපා මං ගැහුවාහම්මෙ.. යන්තම් කවුරුත් ගහලා නැහැ
first of all you dont get refugee visa like that my friend. just because shes from some channel. and the second is even if she gets some visa she wont be entitled for benefits just like that. and finally even she gets it wont be a huge amount in Australian standards.since she is a well known media figure in sri lanka, she can apply for a refugee visa with ease...
after that, you are all so called Aussies required to pay taxes in order to provide for her and allow her to live a great life at the expense of Australia..
don't worry she doesn't require a job.. your tax money at work..![]()
AMBOOOOඔසී පත්තර වලත් යන්නේ ලංකාවේ ගෙවල් විකුණන ad මුළු ලංකාවම යනවද කොහෙද
![]()
වියත්මගේ පුකේ හිලට දිව දාලාගෝටා ගේන්නට මැරී මැරී පුක දීලා
දොස්තර සාෆි වද නාටක රග පාලා
වියත්මගේ පුකේ හිලට දිව දාලා
බැල්ලිගෙ දුව දැන් යනවා රට දාලා
![]()
Oya pol akuren gahala tiyenne SL community newspaper kiyelaඔසී පත්තර වලත් යන්නේ ලංකාවේ ගෙවල් විකුණන ad මුළු ලංකාවම යනවද කොහෙද
![]()
ලංකාවෙ මුන් කොහොමද බන් නිදහසෙ ජීවත් වෙන්නෙ. පාරක ගියත් ගද දිල්ක කියල හැමෝම දන්නවනෙ.
මම ඉන්න රටෙ ජීවත් වෙනව ලොකෙ ජනප්රියම එවුන් ගෙවල් අරන්. ඇමරිකාවෙ එංගලන්තෙ උන්ට ජීවත් වෙන්න බෑ පැපරාසි අනන් මනන් එවුන් ෆෑන්ස්ල එක්ක. ඒ සීන් එක වදයක් වෙනව.
ඔසී පත්තර වලත් යන්නේ ලංකාවේ ගෙවල් විකුණන ad මුළු ලංකාවම යනවද කොහෙද
![]()

බිස්නස් නැති වෙනකොට මුස්ලිම් සිංහල කියලා නෑමුස්ලිම් උන්වත් ඉඩම් ගන්නෙ නැද්ද?
AUD 400k deela aniwatte geyak ganne mokada bun![]()
ads එකක් ඇයිAMBOOOO
pattharakiwewa nam hari![]()
වියත්මගේ පුකේ හිලට දිව දාලා
![]()
------ Post added on Jan 17, 2024 at 9:04 AM
හරි බන් ඔසී වල ගහන එකක් නේ එත්Oya pol akuren gahala tiyenne SL community newspaper kiyela
uba innne Germany neda?
dan thiyenne udeta oka kiywanna chathurayawa eheta ganna eka
------ Post added on Jan 17, 2024 at 10:29 AM
