දොස්තරලගේ දරුවන්ට පමණක් ජනප්‍රිය පාසල්

ඔබේ මතයට චන්දය ද&#3545

  • වෘත්තිකයන්ගේ දරුවන්ට ජනප්‍රිය පාසල් ලබාදිය යුතුයි.

    Votes: 12 9.6%
  • රටේ සැමගේම දරුවන්ට පාසල් වලට ඇතුලු වීමට සමාන අවස්ථා ලැබිය යුතුය.

    Votes: 113 90.4%

  • Total voters
    125

DjAtrocity

Well-known member
  • Jan 1, 2016
    2,509
    1,283
    113
    Null Island
    ගුරුවරුන්ගෙ ළමයින්ට දෙනවනං දොස්තරලාගෙ ළයින්ට දුන්නම මොකද වෙන්නෙ?
     

    Alaya

    Well-known member
  • Sep 12, 2006
    10,217
    644
    113
    ගුරුවරුන්ගෙ ළමයින්ට දෙනවනං දොස්තරලාගෙ ළයින්ට දුන්නම මොකද වෙන්නෙ?

    කිසි අවුලක් නෑ චක්‍රලේඛයට අනුව දෙනවනම්
     

    djnick

    Well-known member
  • Jul 5, 2010
    29,023
    2,383
    113
    අදාල නෑනේ
    දොස්තරලට විතරක් නෙමෙයි හැම ළමයෙක්ටම එක සමානව පාසල් අද්‍යාපනය ලැබෙන්න ඕනා
    SAITAM එක වහලා ඒ මුදලට ඒක නොදී ඉගෙනගන්න දුප්පතාගේ උනත් ළමයට දෙන්න කියන ඒක උබලට හෙන අවුල්
    තනිකරම උබලගේ කුහක කම
    ඔය saitam එපා කියන දොස්තරලට තමන්ගේ ළමයා saitam දාගන්න නිකන්ම පුළුවන්
    එත ඒ මිනිස්සු එකට කෑ ගහද්දි උබලට හරි අවුල
    අයි සල්ලිවලට දුන්නම පුකද කියලා
    එත මෙතන පොස්ට් දානවා හැම ලමයටම සමාන අද්‍යාපනය දෙන්න ඕන කියල
     

    Alaya

    Well-known member
  • Sep 12, 2006
    10,217
    644
    113
    දොස්තරලට විතරක් නෙමෙයි හැම ළමයෙක්ටම එක සමානව පාසල් අද්‍යාපනය ලැබෙන්න ඕනා
    SAITAM එක වහලා ඒ මුදලට ඒක නොදී ඉගෙනගන්න දුප්පතාගේ උනත් ළමයට දෙන්න කියන ඒක උබලට හෙන අවුල්
    තනිකරම උබලගේ කුහක කම
    ඔය saitam එපා කියන දොස්තරලට තමන්ගේ ළමයා saitam දාගන්න නිකන්ම පුළුවන්
    එත ඒ මිනිස්සු එකට කෑ ගහද්දි උබලට හරි අවුල
    අයි සල්ලිවලට දුන්නම පුකද කියලා
    එත මෙතන පොස්ට් දානවා හැම ලමයටම සමාන අද්‍යාපනය දෙන්න ඕන කියල

    කාටද අවුල්

    හීනෙන්ද?

    අපි කැමතියි SAITM එක රජයට පවරගෙන වෙනම ක්‍රම වේදයක් යටතේ පවත්වාගෙන යනවනම්

    මල්ලෙ පොල් නැතුව මම අහපු දේට උත්තරයක් දෙන්න

    මැක්ක වගේ හැම එකටම SAITM, SAITM
     

    rajitha_ks

    Well-known member
  • Jan 13, 2009
    8,856
    1,305
    113
    ආ උඹල strike ත් කලාද

    මම දන්නෙ නෑනෙ :lol: :lol:

    මම දොස්තරයෙක් නෙමෙයි. ඒත් සංඛේත වැඩ වර්ජනය කරේ මොකටද කියල එදා උන් තිබ්බ මාධ්‍ය සාකච්ඡාවෙදි කිව්ව
     

    rajitha_ks

    Well-known member
  • Jan 13, 2009
    8,856
    1,305
    113
    මේ poll එක දාල තියෙන විදිහ සම්පූර්ණයෙන්ම වැරදියි. මමත් මේකෙ දැම්මෙ සෑම ළමයෙක්ටම සමාන අයිතියක් ඕනි කියන එකට.
    ඒත් මම දොස්තරලගෙ ඉල්ලීමට එකඟයි
     

    Alaya

    Well-known member
  • Sep 12, 2006
    10,217
    644
    113
    මේ poll එක දාල තියෙන විදිහ සම්පූර්ණයෙන්ම වැරදියි. මමත් මේකෙ දැම්මෙ සෑම ළමයෙක්ටම සමාන අයිතියක් ඕනි කියන එකට.
    ඒත් මම දොස්තරලගෙ ඉල්ලීමට එකඟයි

    poll eka enna one hari widiya kiyanna

    I will edit
     

    mr.sgthilina

    Well-known member
  • Apr 23, 2011
    1,465
    912
    113
    Galle
    යන්නෙ කොහෙද මල්ලෙ පොල් නැතුව උඹ කියපන්කො මම අහල තියන දේට උත්තරයක්

    මමත් වෘත්තිකයෙක් (Professional Manager) තමයි

    මම මගේ දරුවව මම ගියපු ලංකාවෙ හොඳම පාසලකට දා ගත්ත Old Boys Basis

    මම කාටවත් කඩේ යන්නෙ නෑ

    කාලයක් තිස්සෙ උඹලගෙ විගඩම් දිහා බලාගෙන හිටපු මධ්‍යස්ථ මතධාරියෙක්

    බලාගෙන ඉඳල බැරිම තැන තමයි ඉවසුව ඇති කියල හිතුවෙ


    pahadili naha wage tama mokada wenne kiyala.
    un illanne anit ayata tiyena quota eka eyalatat denna kiyala.

    sama tana denna ona nam ai old boys basis ekata quota denne?
    awurudu 4n transfer labunama kohomada awurudu 5 padinchiya pennanne?

    otana tiyenne tanikarama, ECTA eke pali ganima.

    anika list ehema dakinna ati ne, me awuruddi madadi lamai ganipu hati?
    ochchara samanathma thawa agayanawa nam ai ewata ka gahanne natte? :D

    anika tamai rassawa mata labena dimana wenas wenna ona. samahara eka tana inna job karana untat oya qota eka denawa. habai transfer ena ayata naha.
    habai eka doc lata witarak na kiwwama, godak ayata hena satutui :D

    ape un kiyanne doc ta and anit hama sewakayatama eka samana pahasukam labenna ona. vehicle permit eka epa. ewa ain karanna ona.
    habai private joba karana ekata, driver ekkama vehcle eka dunnama epa kiyana un innawada?
    anika dakinna ati ne amati la wahana ganipu hati. ewata mokut nokiyana ewun ai metana witarak ka gahanne ? :P
    amati latat samana wenna epai. unut hamba karala puluwan widiyata wahana ganna epai.

    oya wage tawa godak tiyeno. twa nam mokut kiyanna yanne naha.
    me prashne noterene aya newe inne. bias wena aya. kuhaka windayak labana aya.

    e aya gana mama anukampa karano.

    p.s.
    metana illanne kalin tibba wage lakunak witarai. natuwa doc kiyala, wena mokutma balanne natuwa, illana ona schl 1 denna kiyana eka nwe.
    oya de godak ayata terewi old boys lata dena score ekat oya wagema ain kala nm :)

     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: lasithtirantha
    Aug 10, 2008
    332
    38
    0
    Colombo
    හොරණ ඉඳන් හෝමාගමට මාරුවක් ලැබුනම හෝමාගම පාසැලක් ලබා ගන්න පුලුවන්, නැතුව කොළඹ රාජකීය නෙවෙයි

    කලින් පාර්ලිමේන්තුවෙ සම්මත කරපු පනතක් අනුව පාසල් වලට ඇතුලත් කරගන්න ප්‍රමාණයෙන් කොටසක් වෛද්‍යවරු ඇතුළු වෘත්තිකයින්ට වෙන් කරලා තියෙනවා.

    ඒකට අනුව ළමයෙක් පාසලකට දාගන්න ඉන්න ඕනෑම වෛද්‍යවරයෙක්ට තමන් කැමති පාසල් වලට අයදුම් කරන්න පුළුවන්. එත් ඒ ඉල්ලන ඒවගෙන් කාටද දෙන්නේ මොකක්ද දෙන්නේ කියල තීරණය කරන්නේ අධ්‍යාපන අමාත්‍යංශයෙන්.

    අනිත් එක, තාත්ත හරි අම්මා හරි ඒ ඒ ඉස්කෝල වල ආදී ශිෂ්‍යයෙක් හෝ ශිෂ්‍යාවක් නම් හොරණ ඉඳන් හෝමාගමටහරි කොහේටහරි මාරුවක් ලැබුනම තමන්ගෙ දරුවට තමන් ගියපු ඉස්කෝලේ ඉල්ලන එකේ මොකක්ද තියෙන වරද? (ලංකාවේ ඉන්න ගොඩක්ම වෛද්‍යවරු බිහිවෙලා තියෙන්නේ ඔය ඉස්කෝල වලින් නිසා වැඩි දෙනෙක් ඒවම ඉල්ලන එකේ පුදුමයක් නැ)

    ඒ වගේ ඉල්ලන අයගෙන් සම්මත ක්‍රමවේදයක් අනුව වැඩිම ලකුණු ගන්න අයගෙන් යම් පිරිසකට පමණක් අධ්‍යාපන අමාත්‍යංශයෙන් ඉල්ලන පාසල් හම්බ වෙනවා. එතනදී වෛද්‍යවරයෙක් වීමෙන් ස්ථාන මාරුවකට ලක්වීම කියන්නේ ලකුණු දෙන එක පදනමක් විතරයි. අනිත් ඒවා හැමෝටම වගේ තමයි.

    එතකොට Royal, ආනන්ද, නාලන්ද, විසාඛා වගේ ජනප්‍රිය පාසල් හම්බුවෙන්න නම් ආදී ශිෂ්‍ය, පාසලට ඇති දුර වගේ අනිත් ඒවගෙනුත් හොදට ලකුණු තියෙන්න ඕන. එහෙම නැතුව වෛද්‍යවරයෙක් උනා කියලවත් ස්ථාන මාරු උනා කියලවත් ඉල්ලපු පලියට ඉල්ලපු එකම හම්බ වෙන්නෙ නැ.

    මෙතන වෙලා තියෙන්නේ අධ්‍යාපන ඇමති පනතේ කලින් තිබුන අවුරුදු 4 පදිංචිය 5 කියල සලකල කාටවත් ඉස්කෝල දීල නැති එක.

    GMOA එක කියන්නේ වෘත්තීය සමිතියක්. එයාලගේ වගකීම තමයි සාමාජිකයන්ගේ ඉල්ලීම් අධ්‍යාපන අමාත්‍යංශයට යොමුකරන එක සහ එහිදී යම් අසාධාරණයක් වෙලා තියෙනවනම් ඒ වෙනුවෙන් පෙනී සිටින එක. ඒක නිසා මම නම් හිතන්නේ GMOA එක වෘත්තීය සමිතියක වගකීම ඉටු කරනවා.
     

    mr.sgthilina

    Well-known member
  • Apr 23, 2011
    1,465
    912
    113
    Galle
    මේ poll එක දාල තියෙන විදිහ සම්පූර්ණයෙන්ම වැරදියි. මමත් මේකෙ දැම්මෙ සෑම ළමයෙක්ටම සමාන අයිතියක් ඕනි කියන එකට.
    ඒත් මම දොස්තරලගෙ ඉල්ලීමට එකඟයි

    exactly. me poll eka waradi. mama vote kale naha.

    Equality-versus-Equity-Cartoon-and-Quote.jpg
     

    mr.sgthilina

    Well-known member
  • Apr 23, 2011
    1,465
    912
    113
    Galle
    කලින් පාර්ලිමේන්තුවෙ සම්මත කරපු පනතක් අනුව පාසල් වලට ඇතුලත් කරගන්න ප්‍රමාණයෙන් කොටසක් වෛද්‍යවරු ඇතුළු වෘත්තිකයින්ට වෙන් කරලා තියෙනවා.

    ඒකට අනුව ළමයෙක් පාසලකට දාගන්න ඉන්න ඕනෑම වෛද්‍යවරයෙක්ට තමන් කැමති පාසල් වලට අයදුම් කරන්න පුළුවන්. එත් ඒ ඉල්ලන ඒවගෙන් කාටද දෙන්නේ මොකක්ද දෙන්නේ කියල තීරණය කරන්නේ අධ්‍යාපන අමාත්‍යංශයෙන්.

    අනිත් එක, තාත්ත හරි අම්මා හරි ඒ ඒ ඉස්කෝල වල ආදී ශිෂ්‍යයෙක් හෝ ශිෂ්‍යාවක් නම් හොරණ ඉඳන් හෝමාගමටහරි කොහේටහරි මාරුවක් ලැබුනම තමන්ගෙ දරුවට තමන් ගියපු ඉස්කෝලේ ඉල්ලන එකේ මොකක්ද තියෙන වරද? (ලංකාවේ ඉන්න ගොඩක්ම වෛද්‍යවරු බිහිවෙලා තියෙන්නේ ඔය ඉස්කෝල වලින් නිසා වැඩි දෙනෙක් ඒවම ඉල්ලන එකේ පුදුමයක් නැ)

    ඒ වගේ ඉල්ලන අයගෙන් සම්මත ක්‍රමවේදයක් අනුව වැඩිම ලකුණු ගන්න අයගෙන් යම් පිරිසකට පමණක් අධ්‍යාපන අමාත්‍යංශයෙන් ඉල්ලන පාසල් හම්බ වෙනවා. එතනදී වෛද්‍යවරයෙක් වීමෙන් ස්ථාන මාරුවකට ලක්වීම කියන්නේ ලකුණු දෙන එක පදනමක් විතරයි. අනිත් ඒවා හැමෝටම වගේ තමයි.

    එතකොට Royal, ආනන්ද, නාලන්ද, විසාඛා වගේ ජනප්‍රිය පාසල් හම්බුවෙන්න නම් ආදී ශිෂ්‍ය, පාසලට ඇති දුර වගේ අනිත් ඒවගෙනුත් හොදට ලකුණු තියෙන්න ඕන. එහෙම නැතුව වෛද්‍යවරයෙක් උනා කියලවත් ස්ථාන මාරු උනා කියලවත් ඉල්ලපු පලියට ඉල්ලපු එකම හම්බ වෙන්නෙ නැ.

    මෙතන වෙලා තියෙන්නේ අධ්‍යාපන ඇමති පනතේ කලින් තිබුන අවුරුදු 4 පදිංචිය 5 කියල සලකල කාටවත් ඉස්කෝල දීල නැති එක.

    GMOA එක කියන්නේ වෘත්තීය සමිතියක්. එයාලගේ වගකීම තමයි සාමාජිකයන්ගේ ඉල්ලීම් අධ්‍යාපන අමාත්‍යංශයට යොමුකරන එක සහ එහිදී යම් අසාධාරණයක් වෙලා තියෙනවනම් ඒ වෙනුවෙන් පෙනී සිටින එක. ඒක නිසා මම නම් හිතන්නේ GMOA එක වෘත්තීය සමිතියක වගකීම ඉටු කරනවා.

    onna oka terum ganna bari aya saha terunat noteruna wage inna aya supiriyatama banino :D
     
    Aug 10, 2008
    332
    38
    0
    Colombo

    ඔය ප්‍රශ්ණෙ මාරුවීම් ලබන සියළුම රාජ්‍ය සේවකයන්ට පොදුයි.
    නමුත් GMOA කියන්නෙ වෘත්තීය සමිතියක්. ඒගොල්ලො පෙනී සිටින්නෙ තමන්ගෙ සාමාජිකයන් ගැන විතරයි.
    රජයේ අවශ්‍යතාවට අනුව මාරුවීම් ලබන අනිත් වෘත්තිකයිනුත් මීට සමාන ඉල්ලීමක් ඉදිරිපත් කරොත් වැරැද්දක් නෑ


    :yes::yes::yes:
     

    djnick

    Well-known member
  • Jul 5, 2010
    29,023
    2,383
    113
    අදාල නෑනේ
    poll eka enna one hari widiya kiyanna

    I will edit

    වුර්තිකයන් කියද්දී හැම වැඩකරන මනුස්සයම අයිතිනෙ
    කොහොම උනත් දක්ෂ ළමයෙක් කැලේ පරවෙලා යන්න නරකයි
     

    mr.sgthilina

    Well-known member
  • Apr 23, 2011
    1,465
    912
    113
    Galle
    A PERSONAL NOTE FROM DR PRASANNA GUNESENA ABOUT THE CLAIM FOR NATIONAL SCHOOLS FOR THE CHILDREN OF DOCTORS ( Extracted from a WhatsApp message)

    I believe that there are few important things people should know about this issue. Medical services is the only all Island service existing in Sri Lanka. Judiciary service is a separate one. All officers are transfered every 4 hourly. It is not just in paper but really happening. Currently the main obstacle to the provincial politicians to exicse their devolution motives is the existence of the all island medical service. The minute medical service is devolved to the provinces. You can see what happen to the public service. All the officers are transferred 4 yrly husband and wife are transferred on the merit. may be transferred to two corners of the island. So facility of taking doctors' children to national schools is a kind of recognition and to make it smooth to take the children when they are transferred from one station to another station. And their on call is a real one where they have to go to hospital at least 6 to 7 time in the night. So for the first time MR and Bandula Gunawardane gave a quota comparable to forces. With the current 5 year rule no doctor will have a claim to a good school as they all are transfered 4 yrly. Next step is doctors will ask to get in to provincial service.. So they get 5 years in one station. As there is no transfers in ppservice. In my case I was in Anuradhapura 2003 to 2010 voluntarily stayed without coming to Ratnapura. Which is a better station for me. I STAYED THERE ONLY BECAUSE OF THE WAR. I WANTED TO DO MY DUTY TO THE COUNTRY. When wife came to Sri Lanka she was appointed to setticulum. My daughter 6yrs in Colombo. She was selected to Vishaka Vidyalaya. There was nobody to look after her. If I missed the chance there was no guarantee that my daughter will get a good school when we return to Colombo. My wife said we should leave the country. At that time war was over. So I could make up my mind to resign. Remember people go abroad for childrens' education. Ignoring the reality can cause lot of problems for the country in the long run.
     

    rajitha_ks

    Well-known member
  • Jan 13, 2009
    8,856
    1,305
    113
    ඉතින් සහෝ ඔය වගන්තිය දැනට තියන චක්‍රලෙඛයේ තියනවනෙ

    මාරුවීමක් ලැබුනොත් මාරුවීම ලැබුන පලාතෙ තියන පාසලට ඉල්ලීමක් කරන්න පුලුවන්

    අර කිව්ව වගේ හොරණ ඉඳන් හෝමාගමට මාරුවක් ලැබුනම හෝමාගම පාසැලක් ලබා ගන්න පුලුවන්, නැතුව කොළඹ රාජකීය නෙවෙයි


    ස්ථාන මාරුවීම් ලබන රජයේ නිල්ධාරීන්ගේ දරුවන්ට පාසල් ලබාදීම සඳහා මෙවර චක්‍රලේඛයේ ඇති වගන්ති

    circular_zpsvmaxamsd.png
    මේකෙ කියන්නෙ අවුරුදු 5 තියෙන්න ඕන කියල නේද?

    මේ වෙනකන් විනිසුරු වරුන්ට, විශ්වවිද්‍යාල ආචාර්‍ය වරුන්ට සහ දොස්තරලට "ජනප්‍රිය" පාසල් ලබාදීමේදී ස්ථාන මාරුව සලකා විශේෂ සැලකිල්ලක් දීල තියෙනව. ඒත් මේ අවුරුද්දේ එක පාරට දොස්තරලට විතරක් ඒක නවත්තපු එක තමයි මේ ප්‍රශ්ණෙට මුල.

    මුන් මේ අළුතෙන් මොකුත් ඉල්ලනව නෙමෙයි තිබ්බ එකක් නවත්තපු එකට විරුද්ධවයි කෑ ගහන්නෙ.

    මේ ගැටළුව වඩාත්ම බලපාන්නෙ ප්‍රධාන නගර වලින් පිටට ට්‍රාස්ෆර් වෙන අයට.
     
    Aug 10, 2008
    332
    38
    0
    Colombo
    මේකෙ කියන්නෙ අවුරුදු 5 තියෙන්න ඕන කියල නේද?

    මේ වෙනකන් විනිසුරු වරුන්ට, විශ්වවිද්‍යාල ආචාර්‍ය වරුන්ට සහ දොස්තරලට "ජනප්‍රිය" පාසල් ලබාදීමේදී ස්ථාන මාරුව සලකා විශේෂ සැලකිල්ලක් දීල තියෙනව. ඒත් මේ අවුරුද්දේ එක පාරට දොස්තරලට විතරක් ඒක නවත්තපු එක තමයි මේ ප්‍රශ්ණෙට මුල.

    මුන් මේ අළුතෙන් මොකුත් ඉල්ලනව නෙමෙයි තිබ්බ එකක් නවත්තපු එකට විරුද්ධවයි කෑ ගහන්නෙ.

    මේ ගැටළුව වඩාත්ම බලපාන්නෙ ප්‍රධාන නගර වලින් පිටට ට්‍රාස්ෆර් වෙන අයට.

    :yes::yes::yes:
     

    Ace Viper

    Well-known member
  • Jul 6, 2015
    5,263
    3,639
    113
    යන්නෙ කොහෙද මල්ලෙ පොල් නැතුව උඹ කියපන්කො මම අහල තියන දේට උත්තරයක්

    මමත් වෘත්තිකයෙක් (Professional Manager) තමයි

    මම මගේ දරුවව මම ගියපු ලංකාවෙ හොඳම පාසලකට දා ගත්ත Old Boys Basis

    මම කාටවත් කඩේ යන්නෙ නෑ

    කාලයක් තිස්සෙ උඹලගෙ විගඩම් දිහා බලාගෙන හිටපු මධ්‍යස්ථ මතධාරියෙක්

    බලාගෙන ඉඳල බැරිම තැන තමයි ඉවසුව ඇති කියල හිතුවෙ


    :lol::lol::lol::lol:
    ithin oi sama thana koheda .. sama thana enna nan oya ganna eka widihakwath hariyan nane ..

    dan uba old boy basis eken dala kiwe ithin sama thanaya .. uba giya kiyala ube lamayata ekata yanna thiyna sadarana hethuwa mokakda?
    uba ehnan kiyna kamkaruwa gowiyata e iskola walata yanna bari una nan uge lamayata yanna widihakuth na ..

    dan iskole laga hitiya kiyla ekta yanna hambena ekai dura inna ekekta yanna hambenne nathi eka sama thanada ethkota .. aruge wasanwta uge gewal iskole laga thiba karuneta anikage durin thibba itin sama thanada ..

    poll eka niwaradi karana niwaradi karanna kiyla hama ekagenama ahanaa oneda bn uba
    (Professional Manager) kiwwa neda .. oka theren nada itin poll eka danna one ekakata wiruda eka anika .. wurthikayanta denna oneda kiyla ahuwa nan anika dapan wurthikayanta denna one nada kiyla
    ..e quota eka ain karana oneda kiyla

    sama thana denna oneda kiyla ahnwanan anika dapan sama thana denna one nada kiyla ..

    uba dan kiypnko pahadili karala sama thana kohomada denne kiyla ube widihata .. mona quota walin witarada ganna one kiyla