නකල්ස් වනයේ වැඩ සිටින සුදු හාමුදුරුවෝ

inspiron

Well-known member
  • May 27, 2014
    24,987
    17,622
    113
    Nowhere
    දිය්වැඩියාවට දිවය ඖෂදයක් වෙන කොතල හිඹුටු ත් ඔහොම ජපානෙට ගෙනිහින් එක උන්ගේ කියල දැන් කියනවා
    ඔකේ end result එක වෙන්නේ
    මෙහෙන් අපි හොයගේන්වත් නැති වටිනා බෙහතක් හෝ සතෙක් උන් අරන් යනවා අදාල රටට
    ගොඩක්ම ගෙනියන්නේ ඖශදිය වටිනාකමක් තියෙන ඒවා
    එහෙම ගෙනිහින් එවගින් පරීක්ෂණ කරලා බෙහත් හදලා උන්ම ප්රෝෆිට් තියන් අපිට අයි විකුනනවා
    අපිට නැතත් ගන්න වෙන රටවල් වලට හරි
    එහෙම කමක් නෑනේ කියයි දැන්
    :sorry::sorry:


    කමක් නෑ බන්. නැති වෙන්න දේකුත් නෑනේ. සිංහලු කොහොමත් ඉවරයි. හම්බ ජනතාව කොහොමත් ප්‍රයෝජනයක් ගන්නෙ නෑනේ
     
    May 7, 2016
    12,338
    1,004
    0
    තොප්පිගල
    ape unta wadak ganna bari nam un genicchama moko ban wenne..
    ape inna kalakanni gas tikath kapala daannane hadanne...

    සිංහල වෙද්දු නම් ඕවගෙන් වැඩ ගන්නවා මචන්
    ඒ ශාස්ත්‍ර ඉතින් මෙඩිකල් ස්කුල් හදල හැමෝටම ඉගෙනගන්න පුළුවන් වෙන විදියට දෙන්නේ නම් නෑ
     
    May 7, 2016
    12,338
    1,004
    0
    තොප්පිගල

    කමක් නෑ බන්. නැති වෙන්න දේකුත් නෑනේ. සිංහලු කොහොමත් ඉවරයි. හම්බ ජනතාව කොහොමත් ප්‍රයෝජනයක් ගන්නෙ නෑනේ


    ඔහොම හිතන හින්ද තමා බන් සිංහලු වාෂ්ප වෙන්නේ හිරු දුටු පිනි වගේ
    අපිට නැතිවෙලා තියෙන්නේ පොඩ්ඩයි නැතිවෙන්න ගොඩක් තියෙනවා තව
    දැන්ම කඩන වැටෙනවා නම් නිකම්ම අරුන්ට බන්දේසියේ තියල රට දෙනවා වගේ
     

    inspiron

    Well-known member
  • May 27, 2014
    24,987
    17,622
    113
    Nowhere


    ඔහොම හිතන හින්ද තමා බන් සිංහලු වාෂ්ප වෙන්නේ හිරු දුටු පිනි වගේ
    අපිට නැතිවෙලා තියෙන්නේ පොඩ්ඩයි නැතිවෙන්න ගොඩක් තියෙනවා තව
    දැන්ම කඩන වැටෙනවා නම් නිකම්ම අරුන්ට බන්දේසියේ තියල රට දෙනවා වගේ


    රැකෙන්න උවමනාවක් නැති උන් බලෙන් රක්කවන්න පුලුවන්ද ඉතින්
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    දිය්වැඩියාවට දිවය ඖෂදයක් වෙන කොතල හිඹුටු ත් ඔහොම ජපානෙට ගෙනිහින් එක උන්ගේ කියල දැන් කියනවා
    ඔකේ end result එක වෙන්නේ
    මෙහෙන් අපි හොයගේන්වත් නැති වටිනා බෙහතක් හෝ සතෙක් උන් අරන් යනවා අදාල රටට
    ගොඩක්ම ගෙනියන්නේ ඖශදිය වටිනාකමක් තියෙන ඒවා
    එහෙම ගෙනිහින් එවගින් පරීක්ෂණ කරලා බෙහත් හදලා උන්ම ප්රෝෆිට් තියන් අපිට අයි විකුනනවා
    අපිට නැතත් ගන්න වෙන රටවල් වලට හරි
    එහෙම කමක් නෑනේ කියයි දැන්
    :sorry::sorry:

    Yako me moosala rate un eken prayojanayak ganneth nathnam. Eka hoya ganna me rate unta eka develop karanna udaw denneth nathnam wena rataka ekek avith hari eken prayojanayak gaththama moko wenne ban. Moka mona patent gaththath at last manawa prajawata hari yahapathak wenawane.
     

    .amda

    Well-known member
  • Jun 13, 2012
    11,079
    866
    113
    Colombo
    Yako me moosala rate un eken prayojanayak ganneth nathnam. Eka hoya ganna me rate unta eka develop karanna udaw denneth nathnam wena rataka ekek avith hari eken prayojanayak gaththama moko wenne ban. Moka mona patent gaththath at last manawa prajawata hari yahapathak wenawane.

    :yes::yes::yes::yes:
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    සිංහල වෙද්දු නම් ඕවගෙන් වැඩ ගන්නවා මචන්
    ඒ ශාස්ත්‍ර ඉතින් මෙඩිකල් ස්කුල් හදල හැමෝටම ඉගෙනගන්න පුළුවන් වෙන විදියට දෙන්නේ නම් නෑ

    Ithin un avith eken mokak hari tablet ekak hadai. Awasaane eka lankawatath salli walata evi. Kale nikan hadila marila wada wela yana wele wena ekek hari pavichchi karala future 100 years walata wath use kaloth moko??? Sinhala weddunta ehemama prayojana ganna bari kamak na ne. Un avith gas okkoma galawan yanne na ne.

    P. S : Oya Hamuduruwanwa apita gambuna api Knuckles giya welawe. Api un wahansege kutiyatath giya. Knuckles walata Bambaralla paththen giyoth yana mulama hariyen udata yaddi un wahansege kutiya thiyenawa. Samahara daaata oundusigaa wadinawa village eke. Apita kiwwa vidihata Catholic kenek Vetenerean surgeon kenek.
     
    May 7, 2016
    12,338
    1,004
    0
    තොප්පිගල

    රැකෙන්න උවමනාවක් නැති උන් බලෙන් රක්කවන්න පුලුවන්ද ඉතින්
    :sorry::sorry:

    Yako me moosala rate un eken prayojanayak ganneth nathnam. Eka hoya ganna me rate unta eka develop karanna udaw denneth nathnam wena rataka ekek avith hari eken prayojanayak gaththama moko wenne ban. Moka mona patent gaththath at last manawa prajawata hari yahapathak wenawane.

    Ithin un avith eken mokak hari tablet ekak hadai. Awasaane eka lankawatath salli walata evi. Kale nikan hadila marila wada wela yana wele wena ekek hari pavichchi karala future 100 years walata wath use kaloth moko??? Sinhala weddunta ehemama prayojana ganna bari kamak na ne. Un avith gas okkoma galawan yanne na ne.

    P. S : Oya Hamuduruwanwa apita gambuna api Knuckles giya welawe. Api un wahansege kutiyatath giya. Knuckles walata Bambaralla paththen giyoth yana mulama hariyen udata yaddi un wahansege kutiya thiyenawa. Samahara daaata oundusigaa wadinawa village eke. Apita kiwwa vidihata Catholic kenek Vetenerean surgeon kenek.
    :sorry::sorry:
     

    jpd

    Active member
  • Mar 21, 2007
    354
    35
    28
    Maharahama
    හැමෝගෙම තියෙන පැහැදීම නැති කරන්න නෙමෙයි මම මේක දාන්නේ. ටිකක් විමසිලිවත් වෙන්න. මෙතන මොකක් හරි ජිල් මාට් වැඩක් වෙනවා වෙන්න බැරිද? ජයිව සාම්පල එකතු කරනවා වගේ? රක්ෂිත අස්සේ රිංගන්න, කාටවත් සැකයක් නැතුව ඉන්න පුළුවන් "සුදු + හාමුදුරුනමක්" උනාම. මේ උන්නාන්සේලා කැලේ ඇතුලේ සෑහෙන දුර ගමන් yanawa (trekking )
    මීට අවුරුද්දකට විතර කලිනුත් මම මේ ෆොටෝස් දැක්ක. ඒවගේම facebook group එකකත් කතා උනා මෙහෙම දෙයක්.

    එහෙම කරනවානම් ප්‍රසිද්ද කරන්නේ නැහැ නේද හොරෙන් තමා කරන්න පුළුවන් facebook වල දාලා කරන්න අමාරුයි නේද
     

    Misha_K

    Member
    Oct 23, 2017
    1,150
    1,616
    0
    ලංකාවේද කියල හිතන්නත් පුදුමයි :love: ++

    පේජ් එකේ තව ලස්සන ෆොටෝස් තියෙනවා මාර ලස්සන ලොකෙෂන්ස්...:love:
    අපිට ඕවා දකින්න පින තියෙයිද මන්දා..:(