වෙනස් කරන්නන ඕනේ ජනදිපතිව නම්...Wenas karala hari giye ne riyal ne kiyala horu eka sada jeewath wennada one.. hari giye netanm hari yanakam maru karana eka tama tiyenne. Sinhalunge konda pana nette oka tama... Business ekath karat hari Yanne kiyala eka paran deparak try karala ata arınana. Manda mansika jatiyak.![]()
උබට කී සැරයක් කියන්නද සිංහල තෙරියමා එකවුන්ට් එක ෆේක් තමා උප්පැන්නේ නමින් නෙමෙයි ඉන්නේ . උබට එලකිරියේ උන් එකවුන්ට් හදන් වටින් ගොඩින් උඩින් හරහට ඉස්සරහට රමණය කරණකොට ඉවසන් ඉන්න බෑ ඒක ඉතින් සමාජය හැටි දැක්කම දෙක වසරේ එකෙක්ට උනත් තේරෙනවාන ෆේල් වෙලා භංග වෙලා කෑදර කමට බෝම්බ කෙලලා ආන්ඩු අරන් කොරගන්න බැරුව දැන් විලාප තියනවා කියලා . ඔය පාර්ලිමේන්තුවේ 225 නන්දෙයි ඕකකම එකයි උබල ඔක්කටම බෑ ඒත් සිරීට කලින් නන්දේ චාටර් වෙයි කියලා හිතුවේ නෑ මෙහෙම , අඩුම මහින්දට මෙහෙම වෙලත් නෑ . එලකිරියේ පෝල් වලින්ම නන්දෙගේ ගූ නාල කියලා පේනවා උබ කියනවනම් ෆේක් වලින් නන්දෙව වට්ටනව කියලා විපක්ශේ උන් මේකේ වැඩී ඒ කියන්නේ රටෙත් වැඩි වේගන එන්නේ . එලකිරිය හැම ජන්දෙකම හොද නියැදියක් දුන්නා දුන්න සිග්නල් තක්කෙටම වැඩ කරා . 2015 50% 50% හිටිය පෝල් එලෙසම වැඩ කරා 2019 නන්දේ ගේ පෝල් ලෙසටම වැඩ කරා . ඉතින් දැන් නන්දෙට ජන්ද මේක අස්සෙම නැතිවෙනකොට උබට රිදෙනවා තමා ඒක සාදාරනයි (ශුදේව මට වතුර එකක් )උබ වගේ කොයිල් තියෙන උන් ඇතිද බන් ෆේක් හදාගෙන උක දික් කරන.ලොල් එහෙනම් ලබන පාර උබේ පො%න සජිය දිනයි![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ගු ඇන් පි ගොන් බඩු දකින සිහින
------ Post added on May 3, 2021 at 12:46 PM
hahah, eka nm atta bnNandeta banana eunuch innawa ea list eke hita ganna be un mokatada enne kihala. LOL
උබ කවුරු ජනාධිපති උනානම්ද හොදයි කියන්නෙ කියපන් බලන්ඩ කොන්ද පන ඇත්තන්මූ අයෙමත් ජනාදිපති උනා කියන්නේ ලංකාවේ ඉන්නේ මිනිස්සු වෙන්න බෑ
උබ කවුරු ජනාධිපති උනානම්ද හොදයි කියන්නෙ කියපන් බලන්ඩ කොන්ද පන ඇත්තන්
ඔකනෙ කියන්නෙ ඉතින්, උබලගෙ විසිල් විතරයි බල්ටි නැ, එක ප්රශ්නෙන් පජාතයි .. lolබැසිල් ස
සජියා ජනදිපති උනානම් මෙහෙම පජාතවේන්නේ නෑඋබ කවුරු ජනාධිපති උනානම්ද හොදයි කියන්නෙ කියපන් බලන්ඩ කොන්ද පන ඇත්තන්
උගෙ ගෑනිව පාලනේ කර ගන්ඩ බැරි උබේ මෝඩ සජිය කොහොමද බන් රට පාලනේ කොරන්නෙ..
සජියා ජනදිපති උනානම් මෙහෙම පජාතවේන්නේ නෑ.
------ Post added on May 4, 2021 at 9:27 PM
Eth Eka bn waRaduna wennath puluwann nemeheth thiyanawa invalidated ballot. chande kurutu gaawama eekath count wenawa awalangu chanda mechcharai kiyala