නිවැරදි උපදෙසක් බලාපොරොත්තු වෙමි.
මම දැනට Garment Field එකේ job ඒක කරන්නේ As a Safety Officer....
මචන්ලා මම උපාදියක් කරන්න ආසයි.
ඒ හින්දා one year විතරකින් garment field එකෙන් අයින් වෙනවා.3 years තියන උපාදියක්(BIT) කරොත් මට IT Industry ඒකට එනකොට වයස බලපායිද?
එළකිරි අයියලාගෙන් උපදෙසක් බලාපොරොත්තු වෙමි.
මම දැනට Garment Field එකේ job ඒක කරන්නේ As a Safety Officer....
මචන්ලා මම උපාදියක් කරන්න ආසයි.
ඒ හින්දා one year විතරකින් garment field එකෙන් අයින් වෙනවා.3 years තියන උපාදියක්(BIT) කරොත් මට IT Industry ඒකට එනකොට වයස බලපායිද?
එළකිරි අයියලාගෙන් උපදෙසක් බලාපොරොත්තු වෙමි.
Last edited:





