නුවර කොලබ ට්‍රෙන් එකේ උන සිද්දිය

TechMod

Well-known member
  • Jun 6, 2012
    819
    516
    93
    No One Lives Forever
    ටොයිලට් එක ඇතුලට ගිහින් බෑග් එහෙකට රිලා ගැට ගහලා අයිනකට දානවා ගොඩක් උන්
    සමහර උන් ඉන්නවා බෑග් එකක් දැක්කම දිග අරින කල් සිහියක් නැහැ
    එහෙම එකෙක් ඔක ලෙහලා බලලා විසික් කරන්න ඇති
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,759
    87,167
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    Tamil un ohoma karanna tiyena chance eka adui ban. Trust me. Anika tamai tamil ekek kalaa nam uba hithanawada sinhala un unwa pawala denne nathuwa idivi kiyala ?

    මුස්ලිම් උන් නං කරනවා. උන් ඕන දෙයක් සත්තු වගේ විසි කරනව ට්‍රේන් එකෙන් එළියට
     

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    බොරැ දාන්න එපා බන්
    බොරු දාන්නෙ මොකට ද. උන දේ කීවේ
    Train එක නවත්තලා ඊගාව station එකෙන් නාගෙන එහෙම යන්න තිබ්බේ.
    පොල්ගහ වෙල දී නතර කරා බන්. 6ට එන්න ඔන එක 7.15 උනා එද්දි.
    මොකද ලැට් වල ජනේල නැත්තේ . ඕන තරම් හුජ්ජ දදා එලිය බලන් ගිහින් තියනවා . පොඩි කවුලුවක් තියනවා . උබ කෝච්චි වල ගිහින් නැද්ද
    එකෙ ජනල අරින්න බැ බන්
    Gard ta guu sample eke denna tibbe.pukawal iba iba gihin reepu puka hoyaganna kiyala .😂
    😂
    driver marma wennath puluwan
    😅
    පොඩි එකෙක්ගෙමයි කියන්නෙ කොහොමද
    පොඩි එකෙක්ගෙ වෙන්න ඇති කියලා කට්ටිය ඉතිං කිය කිය හිටියෙ
    ටොයිලට් එක ඇතුලට ගිහින් බෑග් එහෙකට රිලා ගැට ගහලා අයිනකට දානවා ගොඩක් උන්
    සමහර උන් ඉන්නවා බෑග් එකක් දැක්කම දිග අරින කල් සිහියක් නැහැ
    එහෙම එකෙක් ඔක ලෙහලා බලලා විසික් කරන්න ඇති
    ඇයි බන් ඒ... බැග් වලට දාන්නෙ
    මුස්ලිම් උන් නං කරනවා. උන් ඕන දෙයක් සත්තු වගේ විසි කරනව ට්‍රේන් එකෙන් එළියට

    හැබැයි බන් මුස්ලිම් උන් හිටියෙ නැ එ වෙලෙ එකෙ. සිංහලුයි දෙමල පවුලකුයි විතරයි හිටියේ එකයි සින් එක.
     
    • Like
    Reactions: shenat

    elajani

    Well-known member
  • Oct 18, 2020
    10,591
    6,357
    113
    බොරු දාන්නෙ මොකට ද. උන දේ කීවේ

    පොල්ගහ වෙල දී නතර කරා බන්. 6ට එන්න ඔන එක 7.15 උනා එද්දි.

    එකෙ ජනල අරින්න බැ බන්

    😂

    😅

    පොඩි එකෙක්ගෙ වෙන්න ඇති කියලා කට්ටිය ඉතිං කිය කිය හිටියෙ

    ඇයි බන් ඒ... බැග් වලට දාන්නෙ


    හැබැයි බන් මුස්ලිම් උන් හිටියෙ නැ එ වෙලෙ එකෙ. සිංහලුයි දෙමල පවුලකුයි විතරයි හිටියේ එකයි සින් එක.
    තනි බොරුවක්
     

    elajani

    Well-known member
  • Oct 18, 2020
    10,591
    6,357
    113
    මේක මේ තනි බොරැවක්
    ඒත් බලපන් ගූ කේස් එකකට elakiri.com රණ්ඩු වෙනව ලංකාවේ අනෙක් ප්‍රශ්ණ වලදිත් ඔහොම තමයි මයින්ඩ් ගේම පටන්ගන්නෙ
     
    Last edited:
    • Haha
    Reactions: kevin_levin

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,693
    50,066
    113
    සේදවත්ත
    බොරු දාන්නෙ මොකට ද. උන දේ කීවේ

    පොල්ගහ වෙල දී නතර කරා බන්. 6ට එන්න ඔන එක 7.15 උනා එද්දි.

    එකෙ ජනල අරින්න බැ බන්

    😂

    😅

    පොඩි එකෙක්ගෙ වෙන්න ඇති කියලා කට්ටිය ඉතිං කිය කිය හිටියෙ

    ඇයි බන් ඒ... බැග් වලට දාන්නෙ


    හැබැයි බන් මුස්ලිම් උන් හිටියෙ නැ එ වෙලෙ එකෙ. සිංහලුයි දෙමල පවුලකුයි විතරයි හිටියේ එකයි සින් එක.
    දැන් අරින්න බෑලු . බොරු කියන්න එපා යකූ මහ දවල්. උබ කෝච්කියක ආත්මෙකට ගිහින් නෑ. ඒවා ඇරල අඩවල් කරලා ටියෙන්නේ ගද යන්න
     

    iphonebaba

    Well-known member
  • Nov 26, 2021
    948
    1,892
    93
    දැන් අරින්න බෑලු . බොරු කියන්න එපා යකූ මහ දවල්. උබ කෝච්කියක ආත්මෙකට ගිහින් නෑ. ඒවා ඇරල අඩවල් කරලා ටියෙන්නේ ගද යන්න

    ජනෙල් තිබ්බට අරින්න බැ කවුලු තියෙනවා කක්කා ගද යන්න
    Train-4.jpg
     

    iphonebaba

    Well-known member
  • Nov 26, 2021
    948
    1,892
    93
    මම යන ඒවගේනම් ඔය කවුලුව ඇරල අත දාන්න පුලුවන් . කොටින්ම එලිය පේනවා

    හැම එක්කම ඔක නැ මම හිතන්නෙ. අර චින එවගෙ ජනෙල් නැ කවුලු තියෙන්නෙ.
     
    • Like
    Reactions: Don GasCan