නුවර ට්‍රිප් එකක් යන්න ගිය සිංහලුන්ට වෙච්ච දේ

lasankandy

Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    kollane gemak gahamu munta kela wennama

    ඔවා කරාට කිසි දෙයක් වෙන්නෙ නෑ බන්. තේරුමක් නෑ. උන්ට ගාන එනවා නම් මාසෙ අන්තිමට එච්චරයි.
     

    පෝරිසාදයා

    Well-known member
  • Oct 24, 2011
    7,205
    9,812
    113
    අමු සිංහල කැම්රියෝ...
    බුකින්. කොම් බුක් කරත් වෙන එකෙක් ආවොත් ඌට දෙනවා..
    ඕකුන්ගේ ලයින් බැහැලා තිබ්බේ සුද්දෝ එකෙක් වත් නැති කාලේ..
    ආයේ ලොකු ලයින් පටන් අරන්
     

    පුරවැසියා

    Well-known member
  • Mar 4, 2012
    2,032
    4,638
    113
    ඕවා නම් මොනාද බන්
    අපේ එකෙක් අවුරුදු 4කට වගේ කලින් හනිමූන් ගියා බීච් සයිඩ් පොඩි පොට් එහෙකට
    ඒකේ උන් උදේම රූම් එකට තට්ටු කරලා කිව්වලු "සර් ඔයාලා රූම් එකේ ඉඳන් කන්න. බුෆේ එකට ගන්නේ ෆොරිනර්ස්ලා විතරයි" කියලා
    ඌ එවෙලෙම වෙන හොටෙල් එහෙකට ගිහින් තිබ්බා
     

    kevin_levin

    Well-known member
  • Jun 9, 2014
    10,376
    14,202
    113
    kandy_10.jpg
     
    • Like
    Reactions: dfgrendezvous

    MihiCherub

    Well-known member
  • Sep 14, 2009
    18,982
    1
    9,801
    113
    Gampaha
    okata hethuwa badu gahanna ena un hinda ban. & room walata couple disti didin danna ena nisa. unta padui room eka witharak dila. kama bimath yanna one. oka issra idanma thibba. thopi anatha sinhalu novi contact eken ahapan local ok da kiyala. anatha gobbayo Rs.3 internet walin booking dala trip yanna aran mala wade.

    onetharam book karanna place thiyenne. kagewath business walata kelinne nathuwa thanak hoyaganinko..
     
    • Dislike
    Reactions: sakuntha1996

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,759
    87,164
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    Thahanam ban ehema karanna. Lankawe nithiyenuth thahanam, loka nithiyenuth thahanam.

    Booking.com, AirBnB, Agoda wage site walin ehema rata, jathiya anuwa book karanna epa kiyala thibboth (discriminate karanawa kiyala mattu unoth) un mulu hotel ekama unge website eken blacklist karanawa.

    Oya wage hotel ekak Booking.com, AirBnB walin ban una kiyanne kelinma anaathai.

    ithin oka booking, airbnb wlata yawala ukawala dapanko.

    Ehema karana eka nam discrimination thama but property ayithi karayata ayithiyak thiyenawa ne katada denne naththe kiyala?
    man kamathi nathi ekekta kohomada mage thana inna denne?
    man habai me seen dakala thiyenawa Thailand walai thawa ratawal walai... habai eke nam thiyenne anith paththata :lol:
    thamange rate unta puluwan pita unta ba :rofl:

    ayithikarayata ona ona uttawal karanna ba uta hithuna welawata.
    ehenam booking danna kalin wath kiyala tiyenna ona.

    book karata passe kohewath yana wesawekuta ona una kiyala cancel karama trip eka yanna inna ekage plan walata mokakda wenne?

    gon manasikathwen midiyan ban. thamnta ayithi una kiyala thamanta ona dewal karanna ba diyunu ratawal wala nan.
    ------ Post added on Jan 15, 2022 at 9:54 PM
     

    dfgrendezvous

    Well-known member
  • Mar 14, 2008
    4,872
    8,451
    113
    ඔවා කරාට කිසි දෙයක් වෙන්නෙ නෑ බන්. තේරුමක් නෑ. උන්ට ගාන එනවා නම් මාසෙ අන්තිමට එච්චරයි.

    review dammama hari. godak un review balala book karanne.

    booking.com ekata sakshi ekka discrimination gana complain karama unge hotel eka blacklist karala site eken ban karanawa. Ethakota unta sorry.com

    mokada booking sites discrimination gana lokuwata balanawa.

    අමු සිංහල කැම්රියෝ...
    බුකින්. කොම් බුක් කරත් වෙන එකෙක් ආවොත් ඌට දෙනවා..
    ඕකුන්ගේ ලයින් බැහැලා තිබ්බේ සුද්දෝ එකෙක් වත් නැති කාලේ..
    ආයේ ලොකු ලයින් පටන් අරන්

    sirawata ban. Apahu munge loku line.

    Samaharu ekama room ekata booking godak gannawa. anthimata gaana adu ewa cancel karanawa. amu k@riyo inne.
    ------ Post added on Jan 15, 2022 at 9:57 PM

    ඕවා නම් මොනාද බන්
    අපේ එකෙක් අවුරුදු 4කට වගේ කලින් හනිමූන් ගියා බීච් සයිඩ් පොඩි පොට් එහෙකට
    ඒකේ උන් උදේම රූම් එකට තට්ටු කරලා කිව්වලු "සර් ඔයාලා රූම් එකේ ඉඳන් කන්න. බුෆේ එකට ගන්නේ ෆොරිනර්ස්ලා විතරයි" කියලා
    ඌ එවෙලෙම වෙන හොටෙල් එහෙකට ගිහින් තිබ්බා

    Yako mona huyannakda ban eka? Mokakda hotel eke nama? Mathakada?
    ------ Post added on Jan 15, 2022 at 9:58 PM
     
    • Like
    Reactions: lasankandy

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,759
    87,164
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    • Like
    Reactions: dfgrendezvous

    dfgrendezvous

    Well-known member
  • Mar 14, 2008
    4,872
    8,451
    113
    Demma review eka. Munwage ballanta kelawannama one. Yako me rata business karan me rate minissunta enna be kiyanns. India wala wage nam gini thiyala

    Niyamai. Review damu puluwan tharan.

    Yako mama me last week Trinco Blu giya patta hondai ban mara friendly. Me mudukkuwonge pada balapanko

    Loku hotel godak ewa shape ban. Podi ewaye thamai heenamane.
    ------ Post added on Jan 15, 2022 at 10:00 PM
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,759
    87,164
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    ඕවා නම් මොනාද බන්
    අපේ එකෙක් අවුරුදු 4කට වගේ කලින් හනිමූන් ගියා බීච් සයිඩ් පොඩි පොට් එහෙකට
    ඒකේ උන් උදේම රූම් එකට තට්ටු කරලා කිව්වලු "සර් ඔයාලා රූම් එකේ ඉඳන් කන්න. බුෆේ එකට ගන්නේ ෆොරිනර්ස්ලා විතරයි" කියලා
    ඌ එවෙලෙම වෙන හොටෙල් එහෙකට ගිහින් තිබ්බා

    මොන උත්තක්ද බං. එහෙමත් කියන හිඟන්නො ඉන්නවද. අපිට නං කොහෙදිවත් කියල නෑ. කිව්වොත් අමතල ගෙවන්නෙත් නැතුව දාල යන්න තියෙන්නෙ. ඔය ගොන් පොට් වලට මම නං ගිහිල්ලත් නෑ හැබැයි.
     
    • Like
    Reactions: dfgrendezvous